Moram vam priznati, hype koji vlada oko Hailey Bieber mi je apsolutno jasan. Otkrit ću vam da inače preferiram javne osobe koje imaju nešto izraženiji karakter, ali u posljednje vrijeme razumijem da ekspresivniji karakter u današnjem svijetu znači nevolju. Kad ste na vani „vanilla latte“, a ne „espresso“, lakše vam je navigirati kroz bespuća društvenih mreža na kojima vas čekaju sve „Karen“ ovog svijeta da vam objasne zašto ste glupe, debele, mršave, izoperirane, sponzoruše, neradnice, privilegirane ili s čim se već sve žene danas tako lijepo časte u komentarima. Kad kažem da je Hailey Bieber „vanilla latte“ to doista ne mislim kao uvredu. Djevojka ima smirenu energiju, gleda svoja posla, ne petlja se u rasprave koje je se ne tiču osobno i pritom isporučuje lookove koje žene vole. Čak i tako tihu je ljudi ne ostavljaju na miru. Prije koji tjedan je doslovno molila trollove da je puste da živi svoj život jer : „ništa ne radim, nikog ne diram“.

Također sam mišljenja da se danas nikoga ne kopira kao Hailey Bieber. Otvorite Instagram i vidjet ćete pedeset njenih verzija samo u Hrvatskoj. Od frizura, boje kose, načina šminkanja pa sve do stylinga, Hailey je savršena protuteža napucanijem izgledu koji vlada na društvenim mrežama već jako dugo i jasno je zašto ju mlađa generacija uzima kao primjer ljepote i stila. Njena „clean“ estetika nalaže minimalan make up, jako zdrav i sjajan ten i blago naglašavanje kontura lica. Hailey uvijek izgleda kao da je spavala na nekom proplanku i umila se rosom. Znam, zvuči smiješno, ali nemam bolju usporedbu.

Ne zaobilaze je ni modni brendovi koji su je postavili na tron savršene američke djevojke iz susjedstva te je samo u ovoj godini osvanula u nekoliko kampanja uključujući Victoria’s Secret, Levi’s, Saint Laurent, Miu Miu, Vogue Eyewear za koje je i dizajnirala liniju naočala. Nadalje njen modni stil ne izgleda skupo iako svaki komad koji nosi ima dizajnerski potpis. I u stilskom smislu je protuteža trendu logomanije i potrebe da svi na Instagramu vide koliko torbi s potpisom netko ima. Svi znaju da nosi brendove, ali isti nikada nisu „in your face“ kao što je slučaj s nekim drugim poznatim djevojkama njenih godina. Njen styling možete kupiti u Zari ili Bershki jer ga ne nosi brend već njen osobni smisao za stil.

Svaka poznata osoba ima svoj trenutak i šansu da kapitalizira popularnost, a Hailey će to napraviti kroz koji tjedan kada napokon stiže njen beauty brend Rhode. Predviđam da će s kolekcijom opasno zagaziti u carstvo Kylie Jenner koja je mega popularna, ali nije na vrijeme shvatila da se sve više mladih ljudi okreće clean beauty pokretu i da je trend jakog make up-a na zalasku. Dogodila se promjena u estetici i navikama mlađe generacije te ako ću biti u potpunosti iskrena, reći ću vam da mi kampanje Kylie Cosmetics izgledaju jako kičasto s obiljem photoshopa i efekata koji imaju neki staromodni prizvuk. S druge strane, vizual koji je jučer na svom profilu objavila Hailey Bieber izgleda svježe, zdravo i sirovo. Tu kožu želite imati, taj neopterećeni „mood“ privlači.

Istraživanja govore da mlade cure sve više žele izgledati prirodno i u skladu sa svojim godinama i da je ciljani skincare puno popularniji od tutoriala o bakingu, cakingu, konturingu i svim tim vještinama koje su okupirale medijski prostor godinama. Upravo je ta „clean skin“ niša nešto u čemu bi Hailey Bieber mogla biti izvrsna, skoro kao Gwyneth Paltrow svoje generacije. Ako su proizvodi stvarno dobri i ako zavrti priču na pravi način, generacija Z će dobiti svoj novi omiljeni beauty brend. Čekamo lipanj.