SEARCH

Zašto svi žele izgledati kao Hailey Bieber?

Ovo je njena godina
19.05.2022.
IMAGE SOURCE: Rhode Instagram/Hailey Bieber Instagram
RECOMMENDED

Moram vam priznati, hype koji vlada oko Hailey Bieber mi je apsolutno jasan. Otkrit ću vam da inače preferiram javne osobe koje imaju nešto izraženiji karakter, ali u posljednje vrijeme razumijem da ekspresivniji karakter u današnjem svijetu znači nevolju. Kad ste na vani „vanilla latte“, a ne „espresso“, lakše vam je navigirati kroz bespuća društvenih mreža na kojima vas čekaju sve „Karen“ ovog svijeta da vam objasne zašto ste glupe, debele, mršave, izoperirane, sponzoruše, neradnice, privilegirane ili s čim se već sve žene danas tako lijepo časte u komentarima. Kad kažem da je Hailey Bieber „vanilla latte“ to doista ne mislim kao uvredu. Djevojka ima smirenu energiju, gleda svoja posla, ne petlja se u rasprave koje je se ne tiču osobno i pritom isporučuje lookove koje žene vole. Čak i tako tihu je ljudi ne ostavljaju na miru. Prije koji tjedan je doslovno molila trollove da je puste da živi svoj život jer : „ništa ne radim, nikog ne diram“.

Također sam mišljenja da se danas nikoga ne kopira kao Hailey Bieber. Otvorite Instagram i vidjet ćete pedeset njenih verzija samo u Hrvatskoj. Od frizura, boje kose, načina šminkanja pa sve do stylinga, Hailey je savršena protuteža napucanijem izgledu koji vlada na društvenim mrežama već jako dugo i jasno je zašto ju mlađa generacija uzima kao primjer ljepote i stila. Njena „clean“ estetika nalaže minimalan make up, jako zdrav i sjajan ten i blago naglašavanje kontura lica. Hailey uvijek izgleda kao da je spavala na nekom proplanku i umila se rosom. Znam, zvuči smiješno, ali nemam bolju usporedbu.

Ne zaobilaze je ni modni brendovi koji su je postavili na tron savršene američke djevojke iz susjedstva te je samo u ovoj godini osvanula u nekoliko kampanja uključujući Victoria’s Secret, Levi’s, Saint Laurent, Miu Miu, Vogue Eyewear za koje je i dizajnirala liniju naočala. Nadalje njen modni stil ne izgleda skupo iako svaki komad koji nosi ima dizajnerski potpis. I u stilskom smislu je protuteža trendu logomanije i potrebe da svi  na Instagramu vide koliko torbi s potpisom netko ima. Svi znaju da nosi brendove, ali isti nikada nisu „in your face“ kao što je slučaj s nekim drugim poznatim djevojkama njenih godina. Njen styling možete kupiti u Zari ili Bershki jer ga ne nosi brend već njen osobni smisao za stil.

Svaka poznata osoba ima svoj trenutak i šansu da kapitalizira popularnost, a Hailey će to napraviti kroz koji tjedan kada napokon stiže njen beauty brend Rhode.  Predviđam da će s kolekcijom opasno zagaziti u carstvo Kylie Jenner koja je mega popularna, ali nije na vrijeme shvatila da se sve više mladih ljudi okreće clean beauty pokretu i da je trend jakog make up-a na zalasku. Dogodila se promjena u estetici i navikama mlađe generacije te ako ću biti u potpunosti iskrena, reći ću vam da mi kampanje Kylie Cosmetics izgledaju jako kičasto s obiljem photoshopa i efekata koji imaju neki staromodni prizvuk. S druge strane, vizual koji je jučer na svom profilu objavila Hailey Bieber izgleda svježe, zdravo i  sirovo. Tu kožu želite imati, taj neopterećeni „mood“ privlači.

Istraživanja govore da mlade cure sve više žele izgledati prirodno i u skladu sa svojim godinama i da je ciljani skincare puno popularniji od tutoriala o bakingu, cakingu, konturingu i svim tim vještinama koje su okupirale medijski prostor godinama. Upravo je ta „clean skin“ niša nešto u čemu bi Hailey Bieber mogla biti izvrsna, skoro kao Gwyneth Paltrow svoje generacije. Ako su proizvodi stvarno dobri i ako zavrti priču na pravi način, generacija Z će dobiti svoj novi omiljeni beauty brend. Čekamo lipanj. 

SAZNAJ VIŠE: