Zašto je Kanye West opet ljut?

Nešto se događa sa suradnjom koja je protresla svijet tenisica i zauvijek ga promijenila
04.08.2022.
IMAGE SOURCE: Yeezy Mafia Instagram

Ako se smatrate sneakerheadom Yeezy Day vam je Church Day, i to Church of Kanye Day. Međutim, iako je ovaj dan osmišljen u slavu svemoćnog Ye-a i njegovog enormnog talenta za dizajn tenisica i zarađivanje milijuna dolara, Ye nije zadovoljan. Yeezy Day je počeo 2.8. i trajao je dva dana. U to vrijeme su se na web stranici mogli pronaći novi dropovi tenisica i neki klasici koje je adidas opet proizveo. U svojoj karijeri dizajniranja tenisica Ye nanizao bezbroj uspješnica, a neki modeli su već stekli kultni status. I sve bi to bilo jako zgodno i naravno financijski unosno, da sam Ye nije reagirao i otkrio kako priča za javnost nema veze s pozadinom. Odmah ćemo kazati da nismo sigurni kakav je ugovor potpisao s Adidasom i je li prodao sva prava na svoj dizajn, ali Ye je opet ljut i poziva se na autentičnost i dizajnerski kredibilitet.

Nakon što je magazin Complex na svom Instagram profilu najavio Yeezy Day, javio im se sam Ye. U poruci je napisao da ovaj događaj nema nikakve veze s njim i da ništa nije odobreno s njegove strane: “Adidas je izmislio Yeezy Day bez mog odobrenja, vratili su u prodaju stare modele bez mog odobrenja, odabrali su boje i nazive tenisica bez mog odobrenja, angažirali su ljude koji rade za mene bez mog odobrenja, ukrali su moje boje, modele i tehniku izrade bez mog odobrenja, angažirali su general managera za Yeezy bez mog odobrenja, uzeli su talentirane ljude koje sam ja otkrio i postavili ih u razne odjele Adidasa bez mog odobrenja. Iako su sudjelovali na kolaboraciji između mene i Balenciage, jako su usporili proces i maltretirali su GAP s mojim ugovorom u kojem jasno stoji da mi je dozvoljeno dizajnirati casual obuću koju sam i radio u svojim kolekcijama. Kada sam ih pitao da proizvedemo još natikača general manager mi je lagao u lice i rekao da nemaju kapacitet za proizvodnju, a u stvari su kopirali moj dizajn i proizveli nove adidas Adilette. Yeezy čini 68% Adidasove online prodaje. Bože, vrijeme je da se pojaviš“ – napisao je Ye u poruci.

Kada je adidas objavio nove Adilette, Ye se odmah oglasio na Instagramu, a potom je izbrisao taj post. Njihova suradnja je jedna od najunosnijih na svijetu i zbog nje je postao milijarder. Ye je napravio pravu revoluciju u dizajnu tenisica i u mnogočemu je zaslužan za sve trendove koje sada viđamo. Između njega i Adidasa stvari očito ne štimaju već neko vrijeme, ali s obzirom na to da on stvarno nema dlake na jeziku i govori stvari koje javnost nikada ne bi mogla pretpostaviti, ne sumnjamo da ćemo uskoro saznati kad je sve počelo pucati i što se tu doista događa.

SAZNAJ VIŠE: