Zašto je Into The Gloss nestao s društvenih mreža?

Jeste li primijetili da Into The Gloss, nekoć kultni beauty site nije objavio niti jedan post skoro četiri mjeseca? Istražili smo što se događa i je li u pitanju kraj ove stranice
17.10.2022.
IMAGE SOURCE: buro.rs

Iskreno, ja nisam primijetila ali me je kao samoprozvanu beauty ovisnicu ovo sram priznati. Ali istina je. Te online hibernacije sam postala svjesna tek kada mi je izašao post s isprikom/objašnjenjem zatišja.
Logično, odmah sam krenula u potragu po bespućima interneta i stigla do teksta na BOF-u koji se bavi ovom temom, a koji je izašao (mislim da je strateški jer ne vjerujem u slučajnosti ovog tipa) nekoliko dana prije gore spomenutog posta o najavi povratka Into The Gloss u nekom novom ruhu.

DAKLE, OD lipnja PA SVE DO PRijE NEKOLIKO DANA, INTO THE GLOSS JE MIROVAO. NEKIM INSAJDERIMA ČINILO SE DA JE I KONAČNO ZAMRO. NItKO NIJE BIO IZNENAĐEN OSIM ČINJENICOM DA NEKAKO KOLEKTIVNO NISMO NI PRIMijETILI.

Službeno objašnjenje tvrtke jest da je Editorial Director stranice bila na porodiljnom dopustu (!) ali zaista je teško povjerovati da je platforma koja je na svoj način transformirala kozmetičku industriju i izrodila Glossier poslovično u situaciji “spala knjiga na dva slova”. Što više o tome mislim, to mi se čini nevjerojatnijim. Pričamo o online destinaciji koja zaista jest bila pravo mjesto za sve trikove, proizvode, tutorijale koje su dijelila najveća imena, platformi koja je praktično izrodila i fenomen girl crush. Svi su željeli biti (kao) Emily Weiss i/ili žene s kojima je surađivala, makar po tome kako mažu trepavice i čime pune police u kupaonici.

“Je li i dalje tako?” je retoričko pitanje. Odgovor je jasan i glasi “ne”.

Zašto?

Najprostije rečeno, nekadašnji jednorog danas je relikvija.

Iako se odavno povukla s mjesta čelne osobe cijele tvrtke, nemoguće je odvojiti Emily Weiss od Into the Gloss. Ona je bila prava osoba koja se našla na pravom mjestu u pravo vrijeme, a to vrijeme je prošlo. Sigurna sam da njoj samoj apsolutno ništa ne fali, govorimo o ženi koja je preinteligentna, vrlo hrabra i isto toliko bogata. Koncept koji je osmislila bio je genijalan, vjerojatno bi mogla osmisliti još neki. Pitanje je samo želi li to, ili želi li to uopće u beauty industriji.

Kada pričamo o sadržaju, industrija je od slavnih dana Into the Gloss-a prošla još jednu revoluciju. Instagram i TikTok učinili su da se svi na neki način osjetimo kao insajderi i time obezvrijedili glavnu kartu na koju je Weiss igrala. Baš kao i bilo koja vrsta lifestyle sadržaja, i beauty je prošao svojvrsnu demokratizaciju zbog činjenice da sad svaki pojedinac ima svoju platformu na dohvat ruke.

DANAS VAM LJUDI JEDNOSTAVNO SAMI PRIČAJU O SVOJIM (ŠAŠAVIM ILI NE) BEAUTY RUTINAMA NA TIKTOKU I INSTAGRAMU.

Dok je Glossier prelazio put od simpatičnog startup-a do tvrtke s nekoliko stotina zaposlenih, sve manje i manje pažnje je pružano platformi iz koje je sve krenulo. Budućnost stranice i budućnost brenda Glossier nisu isto, a brend je postao jasan prioritet u jednom trenutku.

Postavlja se pitanje mogu li ta dva postojati nezavisno jedan od drugog? Po svemu sudeći uskoro ćemo dobiti nekakav odgovor. Ako ponovo počnemo obraćati pažnju. 

SAZNAJ VIŠE: