Ljetne kolekcije mnogih modnih kuća predstavljaju se kroz već viđene kampanje, plaža, more, pijesak i sol u kosi no, za ovogodišnju ljetnu kolekciju Saint Laurent je angažirao fotografa jedinstvenog stila, Henrika Puriennea. Purienne je u suradnji s Anthonyjem Vaccarellom, kreativnim direktorom YSL -a, stvorio niz fotografija za kampanju koje će sigurno plijeniti poglede. Iako će neke to učiniti jednostavno zbog estetike fotografija, neke će poglede plijeniti zbog zanimljivog načina korištenja modnih dodataka iz kolekcije.
ysl ljetna kampanja
Fotografije ove kampanje pokazuju niz dodataka savršenih za ljeto, koji prate glavni trend ove sezone, rafiju. Torbe od rafije trenutno je nemoguće izbjeći, bilo da se radi od high street dućanima ili luksuznim modnim kućama, u njihovoj ćete ponudi sigurno pronaći barem jedan model torbe od rafije, a upravo takve možemo vidjeti u ovoj YSL kampanji. Osim glavnih trendova sezone, mogu se pronaći i neki klasični modeli i siluete, ali i oblici koji postaju sve popularniji, poput kozmetičkih torbi. No, ovdje su se zavukli i dodatci neobičnih oblika, pa nam je tako jedna trokutasta torbica odmah „zapela“ za oko, kako zbog neobičnog oblika, tako i zbog zanimljivih fotografija kampanje. Osim što služi za čuvanje kovanica, na fotografijama kampanje možemo vidjeti kako ju koriste ni manje ni više, nego kao kutiju za pržene krumpiriće.
Da, luksuzna modna kuća YSL kao sugestiju daje da se njihov modni dodatak od kože može koristit za čuvanje omiljene fast food hrane, prženih krumpirića. Koliko god se nama činilo drugačije, činjenica je da je upravo zbog te fotografije ova kampanja dobila na popularnosti. Ovo samo pokazuje kako je baš sve što Anthony Vaccarelloa čini pomno promišljeno i kako sa svakim korakom koji poduzme točno zna što želi postići. Jasno je kako je cilj ove kampanje bio pažnju usmjeriti na baš YSL ljetnu kolekciju i istaknuti ju iz mora ljetnih kolekcija koje vrlo slično izgledaju, a upravo to je i uspio učiniti s jednom, zapravo vrlo jednostavnom, fotografijom.