Xd Xenia Design ima novu moćnu kampanju

Avangarda i funkcionalnost čine dobar spoj u jesenskoj kolekciji cijenjene hrvatske dizajnerice
03.08.2022.
IMAGE SOURCE: Matej Jurčević

Xenia Design je uvijek imala moćne vizuale koji su vjerno pratili njenu dizajnersku estetiku. Nova kampanja koju je predstavila danas za kolekciju jesen/zima 2022. nastavlja taj niz. U seriji crno bijelih vizuala iza kojih stoji Matej Jurčević, odlično je prikazan stav nove kolekcije koja uspješno spaja funkcionalnost i avangardnu estetiku. Oštre i izlomljene linije siluete, asimetrične dužine, kontrasti pripijenih i lepršavih tkanina koje obavijaju tijelo donose novi pokret vašoj odjeći i prenose vas u XD stav za novu sezonu. Kreativnost i odvažnost susreću se još jednom u novoj kolekciji.

Svečani komadi od tafta, ležerne suknje, topovi od funkcionalnih pletiva dio su nove kolekcije. Specifičnost i novost su tekstili koji vizualno podsjećaju na prirodne materijale poput kože ili ovčje vune, ali su sintetskog sastava i proizvedeni na ekološki prihvatljiv način.

Arhitektura odjeće kao i monokromatski minimalizam teme su kojima se dizajnerica Ksenija Vrbanić vraća u novoj XD kolekciji. Osim precizno krojenih i oštrih silueta, u ovoj kolekciji unesene su nove kategorije i motivi poput napetosti, elastičnosti i fluidnosti vidljivi na primjeru oblikovanja detalja ovratnika. Majice i tunike kojima nabori slobodno padaju oko vrata ili pak su napeti između dva kraja elastične trake. Mekano i kruto, slobodno i suspregnuto dihotomije su i ključ za istraživanje nove kolekcije.

XD zimske kolekcije poznate su po jedinstvenim kaputima od proštepanog materijala, a ove sezone osim kaputa tu su i topovi, suknje i modni dodaci od istog materijala. Kaputi i jakne su predimenzionirani, koriste jezik klasičnih komada, ali reinterpretiranih kroz XD dimenziju. Haljine su drapirane i asimetrične u dužini, a naglasak je stavljen na elegantnoj liniji struka. Suknje su modelirane poput skulpture s naglašenim volumenom, najčešće dobivenim drapiranjem, i cut-out detaljima.

Većina kolekcije je u crnoj, kako bi zahtjevna tehnička konstrukcija i kompleksnost odjevnog predmeta došla do izražaja, a istovremeno odjevni predmet dobiva na eleganciji i luksuznosti. Osim crne pojavljuju se i zemljane boje, prigušeniji tonovi u kariranom ili psihodeličnom uzorku.

Zaštitno lice kampanje je Mia Kuleš, a make up potpisuje Petra Sever.

SAZNAJ VIŠE: