Vraća se revija Victoria’s Secret. Evo što mislimo o tome

Rijetko tko je mislio da će se Victoria's Secret izvući iz svih skandala koji su ih zadesili, ali najavili su novu reviju za 2023.
07.03.2023.
IMAGE SOURCE: Victoria's Secret Instagram
RECOMMENDED

Ispričavam se na rječniku, ali Victoria’s Secret show je postao „shit show“  u posljednje dvije godine i svi smo sudjelovali u njemu. Ovu reviju su mediji nazivali Super Bowl donjeg rublja, a tu titulu su opravdale i cijene reklama za vrijeme održavanja revije. Ovo je bila najveća mašinerija na svijetu i posao koji su sve cure u modelingu željele dobiti. Zašto? Veliki honorari, mega popularnost na američkom tržištu, status zvijezde i osigurana financijska budućnost. Ne znamo jeste li vidjeli onaj video s castinga kada je svoj prvi angažman za ovaj brend dobila Gigi Hadid? Skakala je od uzbuđenja kao da je dobila na lutriji.

Nitko se tada nije upitao je li to sve održivo ljudski i mentalno i kako se te djevojke doista pripremaju za ovu reviju i sve poslove koje su imale za brend. Naravno da su iz Victoria’s Secreta objavljivali ona ušminkana videa gdje djevojke vježbaju i otkrivaju svoje jelovnike, a svi mi smrtnici smo bacali kroasane iz ruke jer ga stvarno nisi mogao pojesti dok Adriana Lima dušu ostavlja na yoga matu, a ti je gledaš s kauča.

Kao i sve stvari koje izgledaju sjajno na van i VS je imao svoju mračnu stranu samo nismo mogli pretpostaviti koliko je mračna bila. A onda se sve srušilo u mjesec dana. Na vidjelo su izašle optužbe za seksualno uznemiravanje, bullying, nehumano tretiranje modela. Napravljen je i dokumentarac koji je izašao na platformi Hulu, a izjave bivših modela (ne svih) su okupirale YouTube. Ed Razek koji je pokopao brend u intervjuu iz 2018. godine s izjavom da plus size i trans osobe nisu dio VS fantazije je dobio otkaz i ostavio ih u nezahvalnom položaju.

Vidite, danas nije lako napraviti come back iz skandala što vam jasno prikazuje slučaj Balenciage. Govorimo o povratku na vrh, ne o plahutanju u moru drugih brendova.  Svima su usta puna Dolce&Gabbane koji nisu otkazani unatoč homofobnim izjavama koje su objavljene, ali ako pogledate realno stanje stvari, Dolce &Gabbana nisu na vrhu. Postali su kućni krojači Kardashiana i vise o toj tankoj niti popularnosti ove obitelji koja također rapidno pada u posljednje vrijeme (o tome ćemo drugi put). Tako da pravi come back u punom sjaju nije lako za postići.

https://twitter.com/itgirlenergy/status/1632356637896765441?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1632379676566999040%7Ctwgr%5E8419f0eeb15278ef8d3b1283696e5921cf75a418%7Ctwcon%5Es3_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.vogue.com%2Farticle%2Fvictorias-secret-fashion-show-comeback-reactions

Tu dolazimo do najavljene revije. VS je napravio „by the pr book“ i angažirali su miks supermodela, Influencerica, plus size modela i poznatih osoba iz svih kategorija za svoje kampanje. Doslovno su išli po šabloni iskupljenja koju društvene mreže već jako dobro poznaju. Brend su donekle spasili, ali ga nisu doveli na vrh gdje su nekoć bili. Vremena su se promijenila. Dok su bili u raskolu, osnovano je tisuće indie brendova donjeg rublja koji su bolje komunicirali s novom generacijom potrošača. Rihannu  i njen Savage x Fenty nećemo ni spominjati jer je kategorija za sebe. U ovom novom vremenu nije lako ni pokrenuti novi brend, a kamoli vratiti brend koji su ljudi počeli mrziti i povezuju ga isključivo s lošim stvarima. Mišljenje javnosti je podijeljeno.

Naravno da postoji interes i da jedan dio ljudi želi vidjeti kako su to sada zamislili i kako će izgledati nova verzija brenda na pisti (angažirali su Bellu Hadid). Drugi dio je nezainteresiran i smatraju da VS ne može vratiti slavu i kupce koji su ih se odrekli. Datum revije još nije objavljen ali me zanima, hoćete li je gledati?

SAZNAJ VIŠE: