Virgil Abloh s ovom stranicom nastavlja mentorirati mlade dizajnere

Osim inovacije i kreativnosti u modnom svijetu, Virgil Abloh u svojoj nam je ostavštini poklonio još nešto, a riječ je o internetskoj stranici „Free Now“ koju je dizajnirao kako bi svoje bogato iskustvo u modi prenio mlađim generacijama dizajnera
18.10.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram/ Pinterest/ Free Now/ lvmh.com

Iako se moda oduvijek smatrala rezerviranom „za odabrane“ i nečim nedostižnim, Abloh je za života uvijek iznova redefinirao modu. Poznati dizajner ostvario je nezamislivo kada je prije svoje četrdesete godine postao prvi afroamerički umjetnički direktor Louis Vuittona, ali malo tko zna da su njegovi početci skromni. Odrastao je u obitelji  srednje klase, daleko od reflektora pozornice i njegovo je primarno zanimanje bila arhitektura koja ga je nastavila pratiti i u modnoj karijeri.

 Već za života je inspirirao mnoge, a to nastavlja činiti i posmrtno.  Inspiriran svojim skromnim početcima, dizajnirao je web stranicu koju je svojim riječima opisao kao mjesto gdje će mladi afroamerički dizajneri, kao i svi oni koji nemaju mogućnosti, a žele pokrenuti svoj brend, moći naći sve potrebne informacije oko izvedbe svog plana. Njegova je ideja bila da stranica nalikuje najjednostavnijem tutorialu pa su tako na njoj sadržani svi savjeti, videi i tekstovi koje možete pratiti doslovno korak po korak.

KONCEPT STRANICE „FREE GAME“

„Free now“ stranica nastala je kao sažetak pitanja koje je Abloh dobivao na dnevnoj bazi, ali onda je prerasla u nešto više od tog. Ideja iza projekta je da se Virgilove vještine prenesu na druge i nakon njegove smrti na način na koji je jednostavan i lako razumljiv. 

U sve to, uvesti će vas sam Virgil čije se video obraćanje nazlazi na samom vrhu stranice, a zatim ćete u 12 objašnjenih koraka dobiti osnovna znanja potrebna za pokretanje brenda.

KORACI U POKRETANJU VLASTITOG MODNOG BRENDA

Sve kreće od imena brenda na čiju važnost Virgil Abloh stavlja posebni naglasak:

„Za mene je brend ili naziv entiteta bio najvažniji dio moje logike. Ime vašeg brenda trebalo bi biti beskonačna referentna točka zašto vaš brend postoji.”

SAZNAJ VIŠE: