Victoria’s Secret se priprema za veliki povratak s kratkim filmom koji će biti objavljen u srijedu. Za taj povratak su angažirali neke od najpoznatijih anđelica koje su godinama radile za brend, a najviše je odjeknuo povratak Gisele Bundchen koja je glavno lice nove kampanje. Ono što VS pokušava napraviti jest izbrisati ružnu prošlost i povratiti staru slavu brenda koji je godinama bio na vrhu industrije donjeg rublja. Uzeli su recept koji danas koriste svi brendovi te su se okrenuli inkluzivnosti i angažirali modele različitih veličina. Koliko im je taj rebranding uspješan ne znamo jer se u međuvremenu stvorila sasvim nova publika kojoj Victoria’s Secret nije najprivlačniji brend, tržište se promijenilo i mlađa generacija kupuje neke druge stvari. U međuvremenu se pojavio i Rihannin brend Savage x Fenty koji je prvi shvatio što se događa na tržištu i od samih početaka grade inkluzivnu priču kao i u slučaju Fenty Beauty.
Upravo je Savage x Fenty revija iz 2019. poslužila kao inspiracija za scenografiju nekome iz Victoria’s Secreta što su fanovi brenda odmah primijetili. Najavni video za VS pokazuje modele koji stoje u građevini s lukovima koji su identični kao oni iz Rihannine revije 2019. godine. Iako su iz VS izjavili da je kao inspiracija poslužila zgrada Corberó u Barceloni gdje je film sniman, komentari nisu baš najpovoljniji. Male su šanse da netko nije vidio reviju najveće konkurencije pa je odabir slične lokacije poprilično čudan za nešto što treba biti svježi povratak brenda.