Veliki modni transferi koji su obilježili 2022. godinu

U ovoj godini smo svjedočili brojnim "potresima" u modnoj industriji, a najveći je izazvao Alessandro Michele s odlaskom iz Guccija
30.12.2022.
IMAGE SOURCE: imaxtree
RECOMMENDED

Više nitko nije siguran što će se sve dogoditi sljedeće godine jer nas je ova 2022. ostavila u šoku. Neke promjene su bile očekivane i industrija je šuškala o njima, a neke su nas iznenadile. U nastavku donosimo pregled svih modnih transfera.

BURBERRY, RICARDO TISCI X DANIEL LEE

Glasine o tome da Tisci napušta Burberry kružile su oko dvije godine, a sada su se konačno obistinile. Na njegovo mjesto došao je Daniel Lee, bivši kreativni direktor brenda Bottega Veneta. CEO brenda Burberry polaže velike nade u Leeja i očekuje da im se zarada udvostruči, velikim dijelom i zbog novog asesoara kojim je Lee preporodio Bottegu. Prva revija pod novim kreativnim vodstvom održat će se 20. veljače u Milanu, a za Tiscija se priča da ga je Giorgio Armani odabrao za svog nasljednika. Čekamo rasplet situacije.

GUCCI, ALESSANDRO MICHELE

Krajem 2022, Alessandro Michele je napustio mjesto kreativnog direktora brenda Gucci. Neslužbeni razlog je tvrdnja da je Michele odbio napraviti radikalan zaokret u dizajnu iako je upravo njegova estetika učinila da se promet poveća za čak tri puta, što je rekord koji nitko nije postigao u luksuznom sektoru (i Gucci ovu godinu zatvara s 10 milijardi zarade). ne znamo što će se sljedeće dogoditi ali obožavamo bajkovite glasine o povratku Toma Forda na čelo Guccija.

ANN DEMEULEMEESTER X LUDOVIC DE SAINT SERNIN

Od kada je brend kupio biznismen Claudio Antonioli 2020, pozicija kreativnog direktora u Ann Demeulemeester bila je prazna. Pričalo se o tome da će je popuniti Julien Dossena iz brenda Paco Rabanne, ali se to nije dogodilo (i danas se priča da će Dossena zamijeniti Matthewa Williamsa u Givenchyju). Na mjesto kreativnog direktora Ann Demeulemeester postavljen je Ludovic de Saint Sernin, dizajner koji stoji iza svog istoimenog brenda Ludovic de Saint Sernin, poznatog po senzualnoj muškoj i ženskoj garderobi. Ludovic će svoju prvu kolekciju za Ann Demeulemeester prikazati u ožujku 2023. na Tjednu mode u Parizu.

OFF-WHITE X IBRAHIM CAMARA

Virgilov Off-White nastavio je njegov blizak prijatelj Ibrahim Kamara, stilist i glavni urednik magazina “Dazed” na poziciji art & image director. Kamara je stilizirao Virgilove revije puno puta, a nakon što je objavljeno da je njegov nasljednik, obećao je kako će održati Virgilovu estetiku i nasljeđe u životu. Nije lagao ako je suditi po prvoj kolekciji.

NINA RICCI X HARRIS REED

Početkom 2022, dizajnerski dvojac Rushemy Botter i Lisi Herrebrugh napustili su brend Nina Ricci, u kojem su bili tri godine. Nakon toga, njihov tim je dizajnirao kolekcije oko pola godina, a u rujnu je na mjesto novog kreativnog direktora postavljen Harris Reed. Što znamo o njemu? Završio je Central Saint Martins, pravi grandiozne šešire i napravio je kolekciju s brendom Etro. I, da, oblači Harryja Stylesa. Danas je najmlađi kreativni direktor brenda Nina Ricci – Reed ima samo 26 godina.

BALLY X RUIGI VILLASENOR

Ovaj švicarski brend vodi Rhuigi Villaseñor koji je porijeklom iz Kalifornije – ovo je jedan od razloga zbog čega je i brend postao soooo hott. Danas je Bally sinonim za kožne jakne u boji kože, čizme od zmijske kože, haljine s prorezima i suknje s visokim izrezima. Zvuči poznato? Nema tko nije novi Bally usporedio s Fordovim Guccijem.

SALVATORE FERRAGAMO X MAXIMILIAN DAVIS

Salvatore Ferragamo također ima novog kreativnog direktora, a njegovo ime je Maximilian Davis. On je osnivač brenda Maximilian koji smo više puta vidjeli na Rihanni. Za početak, Davis je promijenio ime brenda u samo Ferragamo, ali ovo nije umanjilo njegovo poštovanje prema nasljeđu brenda u koji je donio novu energiju i zeitgeist.

ETRO X MARCO DE VINCENZO

Još jedna promjena u Milanu: Marco de Vincenzo sada je na čelu brenda Etro. Pored toga što ima svoj osobni brend, ovaj dizajner surađivao je s brendovima poput Fendija. Nasljednici Etra, Veronica i Kin Etro, koji se bave muškom i ženskom konfekcijom, nastavljaju rad na svojim pozicijama, ali je kreativno vodstvo predato Vicenzu. Njegova vizija dala nam je jedan novi Etro – manje luksuzni boho i malo više kratkih topova, mini-haljina, odijela i kratkih hlača. Čak je i količina legendarnog paisley printa smanjena jer je Vincenzo izvukao druge arhivske dezene brenda iz sedamdesetih.

SAZNAJ VIŠE: