Nova kampanja Borisa Pavlina, Le Cirque, kojom predstavlja eveningwear kolekciju couture haljina za 2023, razigrani je odmak u maštu i kadrove nekih minulih vremena.

Inspirirane putujućim cirkusima 30ih godina prošlog stoljeća, fotografije pripovijedaju priču o bijegu iz stvarnosti u fantastični i blještavi svijet pozornice, u kojem pobjeći iz vlastite svakodnevice u cirkus nikada nije bilo primamljivije.


Barem na tren, poput šarenih papirnatih konfeta koji trepere pod svjetlima reflektora, svatko može postati zvijezda. Sama kolekcija igra je siluetama i teksturama večernjih haljina, svaka pričajući svoju priču, povezanih u jednu, fantastičnu predstavu. Meki svileni saten koji se prelijeva preko ženskog tijela poput druge kože, bogato je izvezen minucioznim ručnim vezom. U nježnim pastelnim bojama ružičaste, beige, srebrne i bijele naglasak je stavljen na kakvoću izrade i najsitnijeg detalja. Tisuće staklenih perlica, kristalića, svilenih latica ili peraca, čine svaku haljinu malim svijetom za sebe.



Tradicionalne couture tehnike, koje u današnjem svijetu fast fashiona djeluju gotovo nestvarno, pretvaraju modele u unikate ručnog rada.
Poput diva zlatnog doba Hollywooda, Carole Lombard, Katharine Hepburn ili Grete Garbo, žena koju zamišlja Pavlin je enigmatična, karizmatična i samopouzdana, bez potrebe da se trudi ili pokaže previše.