Zadnjih dana TikTok nam je pun videa jedne vrlo vedre žene, koja je veliki fan luksuzne kupovine no, iza ovog profila stoji jedna vrlo zanimljiva priča za koju možemo reći kako je jedan od boljih marketinških trikova koje smo vidjeli. Naime, žena na svim videima zove se Somrutai Sangchaiphum, a Aon Somrutai je online lik koji je ona osmislila kako bi promovirala svoj posao. Somrutai je osnivačica i izvršna direktorica tvrtke SF Brandname, koja se specijalizira za kupnju, prodaju i trgovinu luksuznim modnim artiklima, poput torbi, satova i nakita. Njezin cilj je luksuzne marke malo približiti širem tržištu, ali i potaknuti secondhand kupovinu. SF Brandname tvrtka postala je vodeća na tržištu rabljene luksuzne mode u Tajlandu, s posebnim naglaskom na autentičnost proizvoda, što osigurava putem tehnologije za provjeru autentičnosti, odnosno putem uređaja Entrupy.

@aonsomrutai My fav cosmetic brand 🖤 #aonsomrutai #ออนสมฤทัย #luxurylife #billionaire
♬ Vivaldi – 2 Violins op 8 Allegro 1 – AllMusicGallery
@aonsomrutai I bought King Power Duty Free before my flight and I can shop online anywhere, that’s my best! ❤️✈️ #ออนสมฤทัย #aonsomrutai #luxurylife #billionaire #ThePowerofPossibilities #KingPower #เรื่องราวสุดปังที่คิงเพาเวอร์
♬ Vivaldi – 2 Violins op 8 Allegro 1 – AllMusicGallery
No, prijeđimo na ono što nas najviše zanima. Tko je onda Aon Somrutai, odnosno Somrutai Sangchaiphum? Iako je Aon možda online karikatura, poruka koju želi prenijeti svojim pratiteljima itekako je prava. A to je da održivost može biti zabavna i otmjena. Osim što je aktivna na društvenim mrežama, kroz svoj online lik, Somrutai je i studentica na Karlstad University, te to vrlo uspješno balansira s obvezama kao izvršna direktorica tvrtke SF Brandname. No, ono što je mnoge najviše zaintrigiralo kod nje je način na koji je vrlo jednostavnom transformacijom uspjela okupiti toliku pažnju javnosti. Možemo slobodno reći kako je Somrutai majstorica dualnosti i transformacije, jer je uistinu jednostavnom promjenom uspjela ostvariti svoj cilj.


Ovaj lik Aon je genijalan strateški potez, jer je stvaranjem ovakve osobe, koja je potpuna suprotnost onome što sama Somrutai je u svakodnevnom životu, približila se publici i zadobila je njihovu pažnju, ali je pobudila i znatiželju. Njezini komplimenti njenim imućnim prijateljima, batleri i posluga koju ima, ali i njezin zaštitar kojeg mnogi vole vidjeti u videima, sve to dodatno produbljuje ovaj lik i zapravo predstavlja parodiju luksuznog života. Kroz ove, pomalo podrugljive videa, Somrutai je uspjela prenijeti poruku o važnosti održive mode i pokazati koliko je kružna ekonomija zapravo važna. Smatram kako je ovo jedan od boljih marketinških trikova i poteza kojemu sam svjedočila u zadnje vrijeme.
@aonsomrutai I want to be a singer 🎧🎵 #aonsomrutai #ออนสมฤทัย #luxurylife #shopping #billionaire
♬ Vivaldi – 2 Violins op 8 Allegro 1 – AllMusicGallery

Na prvu se možda čini kao neki lagan potez no, Aon je uistinu pomno osmišljen lik, a brojke na pregledima, komentarima, dijeljenjima i lajkovima samo potvrđuju koliko je ovo genijalan i uspješan potez. Aon Somrutai na web trgovinu iz dana u dan dovodi sve više ljudi, čime se prodaja i vidljivost brenda svakodnevno značajno povećavaju. Ako mene pitate, Aon je osvježenje u moru istih trikova luksuznih brendova. Ovako nešto bilo je potpuno neočekivano, a pokazalo je kao vrhunski potez, te je Somrutai pokazala kako za dobar marketing nije nužno potrebna klasična reklama. Njezina postignuća u stvarnom životu doprinijela su kredibilnosti brenda, a Aon ga je onda samo približila publici, stvarajući savršen balans.