Ovaj svjetski brend pomaže napuštenim životinjama u cijeloj Hrvatskoj

Sljedeću subotu nas očekuje novo izdanje eventa Wooftop Pawty koji je posvećen psima. Iza svega stoji svjetski poznati brend kojem je misija pomoć napuštenim životinjama
11.04.2024.
IMAGE SOURCE: Privatni album/BURO.
RECOMMENDED

Prije godinu dana održan je prvi Wooftop Pawty, event humanitarnog karaktera na kojem su glavne zvijezde bili naši četveronožni prijatelji. Ovo je bio prvi event na kojem se hrvatskoj javnosti službeno predstavio globalno poznati brend Tito’s Vodka For Dog People. Vjerojatno se pitate što to vodka ima s psima? Pa, priča o Tito’s vodki je posebna i jako je vezana uz pse od samih osnutaka brenda. Tito’s globalno pomaže životinjama i jedna od glavnih misija su im donacije brojnim skloništima i azilima koje vode predani pojedinci. Wooftop Pawty je okupio brojne ljubitelje pasa i svi su sa sobom poveli svoje najbolje prijatelje. Bilo je to jutro laveža, slastica, nekih novih prijateljstava, korisnih edukacija i sretnih trenutaka. Uostalom kao i uvijek kada se na jednom mjestu okupe ljudi koji doista vole životinje.

Wooftop Pawty je bio jako dobar start za sve ostale evente na kojima je Tito’s Vodka For Dog People sudjelovao i uvijek s imperativom da se pomogne nekome od odabranih azila. U subotu 20.4. slijedi prvo proljetno izdanje Wooftop Pawtyja na dobro poznatoj adresi Time Out Heritage hotela (Ilica 16) i njihovog Rooftop bara i naravno svi ste pozvani. Uskoro ćemo objaviti kompletan program Wooftop Pawtyja, a kao uvod u ovu lijepu priču razgovarali smo s brand managericom brenda Tito’s, Bornom Linarić koja nam je otkrila sve o misiji i viziji brenda.

U jednom trenutku cijeli svijet je počeo pričati o glutenu kao neprijatelju organizma. Sjećam se prvi put kada sam probala Tito’s (koji još nije bio prisutan na tržištu kod nas) da mi je prijateljica rekla kako je to premium vodka bez glutena. Po čemu se Tito’s razlikuje od ostalih vodki na svijetu?

Tito’s je jedna od rijetkih votki u svijetu koja se destilira šest puta u bakrenom kotlu.
Za većinu ljudi ta informacija ne predstavlja ništa ali je upravo to zaslužno za čisti i lagani okus votke koji ne grebe grlo kada ju pijete. Proizvodnja destilata velikih globalnih brendova načelno gotovo uvijek podrazumijeva proizvodnju isključivo u velikim količinama. Bez obzira na to što je Tito’s trenutno najprodavanija votka u Americi koja ubrzanim tempom osvaja i europska tržišta, odlučili su zadržati proizvodnju u bakrenim kotlovima što znači u prijevodu više malih serija količina što omogućava bolju kontrolu kvalitete završnog proizvoda.

Također, puno ljudi ne zna da votku možete napraviti od bilo koje baze koja sadržava šećer (ili škrob koji se prerađuje u šećer) potreban za fermentaciju, to može biti pšenica, raž, grožđe, soja, krumpir…. Tradicionalno se za proizvodnju votke najčešće koriste žitarice.
Tito’s koristi kukuruz koji osim što je čini u potpunosti gluten free proizvodom, pridonosi i slatkastom okusu.

Tito’s je popularan u svijetu kao Vodka for dog people. Možda mnogi ne znaju kako je to Tito’s povezan s psima i što točno predstavlja taj tagline za brend. Možete li nam reći kako se Tito’s identificira s psima i kako je tekla ta priča?

Jedan od razloga zašto uživam raditi ovaj brand je priča koja stoji iza njega koja mi daje priliku da kroz posao radim i projekte koji pomažu našoj zajednici. Od samog začetka, Tito’s vodka aktivno sudjeluje u svojoj lokalnoj zajednici kroz niz inicijativa od kojih je sigurno najprepoznatljivija Vodka For Dog People.

Sigurna sam da većini ljudi nije baš najjasnija poveznica između branda votke i pasa pa možda najbolje da krenemo od toga. Davno prije, dok je to još bio DYI projekt vlasnika g. Tito Beveridgea, na njegovom ranču u Texasu počeli su se zadržavati psi lutalice. Kako je i sam vlasnik psa, brinuo se o svim tim psima koji su dolazili u potrazi za hranom i vodom. (Vjerujem da je to priča koja je većini prijatelja životinja poznata. Spasiš jednog psa, pa drugog i uskoro se nađeš u punoj kući pasa, mačaka, ptica, ježeva…Jednom sam kao mala doma donijela slijepog goluba koji nije mogao letjeti, zanimljivo iskustvo.)

S vremenom je odlučio svoju filantropsku inicijativu podići na višu razinu i tako se rodio Vodka for Dog People brand koji danas pomaže/podržava udruge koje brinu za dobrobit životinja diljem svijeta.

Svoju praksu pomaganja napuštenim životinjama Tito’s sprovodi na svim tržištima gdje ste prisutni. Koliko toga ste realizirali u Hrvatskoj?

Izrazito sam ponosna na posao koji smo napravili u prošloj godini, ostvarili smo više projekata koji su direktno napravili promjenu na bolje za azile s kojima smo surađivali. Udruga Sigurna kućica je jedna od prvih udruga s kojima smo ostvarili suradnju.

Ljudi većinom misle kako je tim udrugama najpotrebnija hrana no dosta azila se muči s najosnovnijim preduvjetima koji su im potrebni za rad, prvenstveno infrastrukturom.

Pitali smo ljubaznu ekipu koja vodi Sigurnu kućicu što im je u tom trenutku najpotrebnije i kako im možemo najbolje pomoći i tako smo im izgradili novu ogradu za ispust pasa. Oni su se tada nalazili u baš nezahvalnoj situaciji, grad im je obećao izgraditi novu ogradu i krenulo su u realizaciju tog projekta tako što su skinuli staru, no onda nisu imali osigurana sredstava za dovršiti što su započeli. Udruga je ostala bez ograđenog ispusta za pse i dugo je ovisila o volonterima koji bi dolazili i šetali pse pojedinačno.

U Sigurnoj kućili smo organizirali i besplatne radionice za nove udomitelje kako bi se pripremilo i olakšalo i ljudima i psima tranziciju iz skloništa u njihov novi dom. To je jedan super projekt kojeg nam je vodio Janko Marijan, licencirani trener pasa i edukator koji je trenutno u Engleskoj na drugom poslovnom angažmanu. Nadam se da ćemo nastaviti s ovim projektom kada se Janko vrati.

Uz ovakve ciljane projekte radimo i evente otvorene za javnost na kojima nam je cilj okupiti dog community zajednicu, zabaviti se, educirati se i prikupiti donacije za udruge s kojima surađujemo. I sve to uz koktel i dobru, opuštenu atmosferu. Powered by Tito’s Vodka naravno.

Prvi Wooftop Pawty je privukao brojne ljubitelje pasa, a posjetitelje je dočekao jako raznovrstan program i mogućnost da kupovinom custom Tito’s koktela pomognu napuštenim životinjama. Kakav program ste pripremili za novo izdanje pawtyja u subotu 20.4.?

Na drugom izdanju Wooftop Pawtya posjetitelje očekuje sličan program. Ponovno se družimo u centru grada, u Time Out Heritage hotelu.

Novost je što smo se proširili u prostornom smislu, tako da ćemo ovaj put moći ugostiti više posjetitelja na oba floora Out Gardena. Na donjem flooru ćemo predstaviti i neke hrvatske brendove koji su povezani sa psima, tako da će svi koji dođu moći kupiti što im se svidi uz kod za popust i tako napraviti donaciju za udrugu.

Tito’s Vodka će predstaviti četiri koktela po super friendly cijenama, od svakog prodanog koktela doniramo 2€ za udrugu Farmica tako da pozivam sve da nam se pridruže u subotu. Povedite pse s vama, svi su dobrodošli samo molimo vlasnike da svi četveronožni prijatelji budu na povodcu.

Kako azili mogu ući u suradnju s Tito’s Vodkom? Točnije kako se mogu povezati s vama?

Fokusirani smo na pomaganje udrugama koje nemaju financiranje osigurano od grada ili općine.
Neka skloništa i udruge su više medijski eksponirane od drugih, samim time imaju i više podrške u vidu donacija. Želimo pomoći svima tako da na svakom projektu nastojimo uključiti nove udruge. Dosad smo surađivali sa Sigurnom Kućicom iz Velike Gorice, udrugom Beštie iz Splita, udrugom Merida iz Zagreba. U subotu prikupljamo donacije za udrugu Farmica iz Našica.

Koje aktivacije planirate za 2024. godinu. Gdje vas sve ljubitelji pasa mogu pronaći?

Ove godine nastavljamo punom parom, bit će nas posvuda, širimo se i na obalu.
Imamo u planu organizirati još jedan Wooftop Pawty event krajem ljeta kada se svi vrate u grad. Sudjelujemo i ove godine na Festivalu pasa svih rasa koji će se održati krajem rujna.
Drago nam je što su naš rad prepoznali i drugi dobronamjerni ljudi pa smo tako ove godine partneri riječkog Forever Yours tattoo salona koji u svibnju organizira četvrto izdanje humanitarnog tattoo eventa kojemu je cilj prikupiti novac za lokalne udruge.

U srcu ljeta nas očekuje Underdog Marathon koji se održava u Crikvenici u Monty’s beach baru, jednom od rijetkih beach barova na našoj obali koji je u potpunosti dog friendly.

U međuvremenu nas možete potražiti na Pawsome Saturday eventima, njihova trenutna rezidencija je hladovina terase Swanky Mint bara u Zagrebu i tamo ćemo se družit cijelo ljeto. Informacije i najave za event možete potražiti na njihovim društvenim mrežama.

SAZNAJ VIŠE: