U novoj kampnji za kultni miris Bleu de Chanel, francuska kuća spojila je legendarnog redatelja Martina Scorsesea i propulzivnog glumca nove generacije Timothéeja Chalameta. Dugoočekivani film s dvije holivudske ikone predstavlja novu verziju kultnog Bleu mirisa, a za glumca označava prvu kampanju u kojoj je ambasador za Chanelov miris.
Timothée Chalamet novi je ambasador mirisa Bleu de Chanel
Smješten na ulice New Yorka, u njegove barove i prostrani loft, kratki film nas vodi kroz grad koji nikad ne spava. Timothée portretira zvijezdu u trenutku kada svjetla slave blješte snažnije no ikada i propituje odnos privatnosti, slave i potrage za samim sobom. U crno-bijelom filmu prisutna je tek tamnoplava boja koja označava nadu i optimizam.
“Svijet se promijenio, postoji sasvim nova stvarnost onoga što celebrity znači biti danas. I ekstremnija je nego što je bila prije 10 ili 15 godina”, rekao je veteran Martin Scorsese koji stoji iza kampanje, a Timothée kao glumac nove generacije koji svakodnevno živi taj drugačiji oblik slave postavlja se kao idealni izbor za ovu Chanelovu kampanju.
“BLEU DE CHANEL sadrži pravu dozu uvjerljivosti i snage kako bi predstavljao čovjeka koji odbija biti stereotip. Čovjek koji se ne boji pokazati svoju ranjivost i odbija graditi lažan zid oko sebe”, poručuje parfumer mirisa Olivier Polge. Aromatičan miris prati poruku “Find your blue, find yourself”, kroz note sandalovine, citrusa, vetivera i mente. Video s Chalametom možete pogledati u nastavku.