Iskorak u kategoriju nakita je zanimljiv za brend koji je poznat po odjeći za vanjske aktivnosti. The North Face je stekao kultni status zahvaljujući svojim vrhunskim puffer jaknama koje su reproducirane u jednoj od najuspješnijih suradnji ikad. Govorimo o suradnji s brendom Gucci i onoj prvoj kolekciji koja je imala moćnu marketinšku globalnu kampanju. Njihova prva kolekcija nakita donosi čak 50 komada koji su inspirirani funkcijom samog brenda. Svaki komad je osmišljen tako da se kombinira s drugim, a kao inspiracija je uzeta oprema za planinarenje.
Kolekcija donosi narukvice u obliku lanca, naušnice i ogrlice, a zahvaljujući kukicama svaki komad se može prilagoditi po željama vlasnika. Kolekciju je dizajnirala Maria Black koja je izjavila da su za izradu iste korišteni materijali iz održivih izvora: „Svaki komad je odraz naše filozofije i poziva svog budućeg vlasnika da istražuje svijet“ – izjavila je. Kolekcija je dostupna na web shopu brenda The North Face.