Svi pričaju o novoj narukvici brenda Tiffany & Co.

Brend Tiffany & Co. već neko vrijeme radi na totalnom rebrandingu. Ova stara dama američkog luksuznog nakita se pokušava dodvoriti novoj generaciji kupaca koji njihove komade vežu za svoje majke i bake
02.11.2022.
IMAGE SOURCE: Tiffany & Co.

Rebranding se naravno događa u nekoliko faza, a prva i najprimjetnija je krenula s angažmanom Beyonce kao zaštitnog lica brenda. U dvije kampanje joj se čak pridružio i Jay-Z što je totalni presedan jer Jay -Z se rijetko eksponira. Pretpostavit ćemo je da bilo potrebno puno nula na ugovoru da se ovaj par zaveže za suradnju, ali to nikako nije problem grupaciji LVMH koja je najveća na svijetu i u svom portfoliju imaju niz luksuznih modnih i lifestyle brendova. Tiffany je bio veliki izazov jer iako su i dalje broj jedan za zaručničko i vjenčano prstenje ili kao brend nakita koji ljudi vole poklanjati, polako su izgubili utrku s vremenom.

Od plave kutijice ženama i dalje poskoči srce, ali kupci nove generacije ih nisu smatrali brendom koji je cool ili koji nudi nešto što bi sami poželjeli. Važno je održati ekskluzivnost, vrijednost brenda i nekako ga pogurati da preživi smjene potrošačkih generacija i upravo je to osnovni zadatak nove uprave na čijem čelu sjedi mladi Alexandre Arnault. U taj revival se ubraja i suradnja s brendom Supreme koja je predstavljena prije nekoliko mjeseci, ali i nova narukvica koja je službeno lansirana prošli tjedan i koja ozbiljno konkurira za njihov najveći hit dosad.

Radi se o uniseks Lock narukvici koja (kako joj samo ime govori) izgleda kao neki stilizirani luksuzni lokot. U ponudi je nekoliko verzija, od „obične“ zlatne koja košta 6800 dolara do modela koji je optočen dijamantima i košta 32 tisuće dolara. Narukvica je minimalističkog dizajna i evidentno cilja na tržište kojim već godinama dominira Cartier sa svojom Love narukvicom. Love ćete vidjeti na rukama svake dobrostojeće žene jer ima kultni status. Sada se u tu igru ubacuje Tiffany. Uz Beyonce su kao zaštitno lice uzeli i Kim Kardashian koja ih promovira za svojih 300 milijuna pratitelja na Instagramu. Jedna od ambasadorica je i Zoe Kravitz s kojom pokrivaju mlađu generaciju kupaca. Iz brenda su najavili brojne promjene. Štoviše, jedino što će ostati isto je prepoznatljiva plava boja. Pratimo priču..

SAZNAJ VIŠE: