Suradnja u kojoj kofer košta više od motora

Svi pričaju o novoj suradnji kuće Gucci i skejterskog brenda Palace. Iako ista donosi nepregledan niz odjevnih komada, našlo se mjesta i za neke ekstravagancije za koje nismo sigurno tko će ih kupiti
24.10.2022.
IMAGE SOURCE: Gucci x Palace
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Palace Skateboards je zajahao na mainstream uspjehu Supremea (kao i ostali nišni skejterski brendovi) koji su uhvatili trenutak da se nametnu širem auditoriju. Koliko im to uzima „street creda“ dalo bi se raspravljati, ali ne možemo poreći da je njihova suradnja s brendom Calvin Klein bila među omiljenima u BURO. redakciji. Onda je došao Gucci. Kazat ću vam da me Gucci podsjeća na Versace iz vremena Giannija Versacea. Tad sam još bila mala i nisam shvaćala koliki je utjecaj Versace imao na modu 90-ih i taj novi poredak glamura, ali danas s odmakom vidim da se ista stvar događa s Guccijem, naravno za novu generaciju konzumenata. Iako je Gucci brend koji već godinama ne gubi na vrijednosti i gen Z ga doslovno guta, u ovu suradnju nisam sigurna.

Zašto? Jer je puna suludih komada po suludim cijenama i sve je ovo već napravio Supreme milijun puta. Nadalje, Gucci je već ostvario tri suradnje ove godine i čini mi se da stalno gledam iste komade s drugim logotipom. Gdje je bio adidas, sad je Palace.

Jedina Guccijeva suradnja koja mi ove godine ima smisla je ona s brendom The North Face koja donosi jako dobre i funkcionalne komade za hladnu sezonu. Sve ostalo izgleda kao čisti „money grab“ bez smisla. Biste li platili kišobran s printom jagode 10 tisuća kuna? Možda brendirani sef koji košta skoro milijun kuna? Ako ne želite, uvijek imate motor koji je čak jeftiniji od sefa i košta 400 tisuća kuna (originalni Moto Guzzi bez brendinga košta 60 tisuća kuna).

Traperice ukrašene kristalima koštaju „sitnih“ 45 tisuća kuna. Jasno je da se većina ovih komada izrađuje zbog pr-a i da je vjerojatno proizvedeno 10 motora i sefova, ali i dalje ostaje pitanje kome se ova suradnja obraća? Većina klijenata brenda Gucci (bez uvrede) vjerojatno ne kupuje u Palace Skateboards, a klijenti Palace Skateboards nisu target brenda Gucci. Najveće šanse su da će ova suradnja završiti kod nekoga tko ne poznaje priču iza Palacea kao brenda nego je kupio komad jer smatra da će imati veću vrijednost u budućnosti. Problem je samo da ta vrijednost lagano pada jer se iz mjeseca u mjesec predstavlja toliki broj suradnji da je nemoguće pratiti i kupovati sve što se nudi kao „must have“. Realno, smijali smo se kada je Vetements prodavao majice s printom Titanika za 1000 dolara i DHL uniforme. Evo nas godinama kasnije i scena se bazira na tome. Lupi logo gdje god možeš i broji nule na računu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: