Njegova prva kolekcija za Gucci se očekuje na milanskom Tjednu mode u rujnu. Francois Henri Pinault je opet napravio sličan potez kao s Micheleom. Na poziciju kreativnog direktora je uzeo čovjeka koji je poznat u modnim insajderskim krugovima, ali nepoznat široj javnosti. De Sarno je karijeru počeo u Pradi 2005. godine da bi potom prešao u brend Dolce&Gabbana. Od 2009. godine radi za Valentino gdje je dogurao do pozicije modnog direktora i najbližeg suradnika Pierpaola Picciolija. Odluku o njegovom imenovanju je pozdravio CEO brenda Gucci Marco Bizzari koji je bio najveći oslonac Alessandru Micheleu za vrijeme njegove vladavine u brendu: Jako mi je drago da De Sarno dolazi u Gucci i vjerujem da će sa svojim znanjem samouvjereno voditi brend i odvesti Gucci u novu eru“ – izjavio je.
Ovo je bila najvruća pozicija u modnom svijetu i vjerojatno joj samo može parirati ona za muškog dizajnera u kući Louis Vuitton. Ovo je ujedno i najteža pozicija na svijetu jer Michele je u Gucciju ostavio i srce i dušu. Ostavio je i profit od 10 milijardi dolara godišnje što je nevjerojatan uspjeh za brend koji je nakon ere Toma Forda nekako gubio smjer. Pinault voli riskirati i dosad mu je svaki rizik uspio. Praksa postavljanja ljudi iz sjene na čelne kreativne pozicije je upalila za Bottegu i za Gucci. Može li ponoviti uspjeh i napraviti sasvim novi brend koji će opet protresti svjetsku scenu? Čekamo rujan s velikim nestrpljenjem.