Spotify je još jedna platforma koja se priključuje NFT kulturi

Najveća glazbena platforma počinje testirati NFT za mali krug odabranih korisnika
21.05.2022.
IMAGE SOURCE: The Verge, Instagram

Kultura NFT-a sve više raste i kreće u osvajanje svih društvenih i streaming platformi. Nakon Twittera i Instagrama, „pao“ je i Spotify. Ova velika glazbena streaming platforma najavila je da testira opciju uključivanja NFT (non-fungible tokens) galerija na profile glazbenika. Ako testiranje uspije, ugradnja NFT-a ma Spotify poboljšala bi umjetnikov i obožavateljev doživljaj glazbe.

U izvješću je rečeno da Spotify provodi test za odabrane korisnike ove platforme u SAD-u koji će moći vidjeti NFT preglede na profilima umjetnika. Trenutačno postoje samo dva takva umjetnika, a to su DJ i producent Steve Aoki i indie rock bend The Wombats. Oba umjetnika poznata su po usvajanju NFT kulture. „Spotify provodi test u kojem će pomoći maloj skupini umjetnika promovirati svoje postojeće NFT ponude putem svojih profila“, rekao je glasnogovornik Spotifyja za Music Ally. „Rutinski provodimo brojne testove u nastojanju da poboljšamo iskustvo umjetnika i obožavatelja.“ Na Spotifyju neće biti moguće izvršiti izravnu kupnju, ali nakon što se vidi NFT, korisnik će ga moći dodirnuti i bit će automatski preusmjeren na stranicu OpenSea gdje se NFT može kupiti. Prema izvješću, Spotify ne podržava videozapise i GIF formate, već samo statičnu sliku bez ikakvog zvukova.

Sve više glazbenika aktivno istražuje NFT tržište koje bi moglo biti vitalan izvor prihoda, osobito kada se turneje i dalje odgađaju zbog Covida-19. 2021. godine Mike Shinoda iz Linkin Parka postao je prvi izvođač velike izdavačke kuće koji je objavio singl kao NFT, a Kings of Leon bio je prvi bend koji je objavio cijeli album u obliku nezamjenjivih tokena. Steve Aoki je prema procjenama Rolling Stonea, zaradio skoro 3 milijuna dolara kreiranjem samo dva NFT komada iz kolekcije od njih 11.

SAZNAJ VIŠE: