Proizvode hrvatskog beauty brenda ponovno hvali svjetski magazin

Čak su tri Skintegrina proizvoda pronašla svoje mjesto među stranice britansko izdanja svjetski poznatog magazina
29.01.2024.
IMAGE SOURCE: Matej Dokić
RECOMMENDED

Zašto volimo koristiti Skintegrine proizvode? Zato što osim što se u proizvodima koriste najbolji sastojci hrvatskog podrijetla, njihovu je kvalitetu prepoznao i svjetski magazin Vogue koji diktira modne i beauty trendove. Skintegri je 2024. godina počela sjajno: britansko izdanje Vogue magazina uvrstilo je čak tri njezina proizvoda među svoje beauty stranice.

Krajem prošle godine, hvaljena neispiruća maska Hypedew pronašla se u Vogue rubrici „Pre-Party Pamper“ kao nezaobilazni proizvod beauty rutine prije važnog izlaska. U opisu proizvoda, Vogue je naglasio da ova maska pomaže koži da bude meka i hidratizirana, pružajući osvježavajući sjaj, savršeno pripremajući kožu, kosu i nokte za svečane trenutke.

No, nije ovo prvi put da se čitatelji Voguea susreću sa Skintegrinim proizvodom. Još 2020. godine, brend se pojavio u Vogueu sa svojim  Architectom, serumskom emulzijom koja je namijenjena problematičnoj koži i koja u svojem sastavu ima bakuchiol: biljni analog retinolu.

Čak tri proizvoda istaknuta su u tri različita izdanja na čijim su se naslovnicama pronašle Kate Moss, Julia Roberts i Emma Watson. Sama činjenica da se u magazinu kojeg krase lica velikih imena zabavne industrije pronašla Skintegra, daje na velikoj važnosti ovom hrvatskom brendu koji je postao globalno prepoznatljiv. Prvi proizvod je već spomenuti Hypedew, a ovo su preostala dva proizvoda koji su već dugo vremena neizostavni dio naše rutine.

U izdanju za siječanj, pronašla se CICA CERA krema za lice i to u sekciji Glow Getter. CICA CERA je predstavljena kao krema koja će vratiti hidrataciju i nježnost vašoj koži, a Vogue je posebno naglasio CICA kompleks koji je glavni sastojak ove odavno popularne kreme. Ovaj kompleks djeluje tako da suzbija simptome upalnih stanja kože kao što su dermatitis, akne, oštećena koža te postupalne mrljice.

hrvatski brend svjetski magazin
hrvatski brend svjetski magazin

Čitavo smo se prošlo ljeto mazali Solar II SPF 50 kremom za lice koja nas je oduševila pa nam je potpuno jasno da je Vogue prepoznao kvalitetu i učinkovitost ovog proizvoda. Krema se pronašla u Vogue izdanju za veljaču koje je nedavno izašlo i to u sekciji „Vogue’s Glam Guide“. Solar II je opisan kao prava svakodnevna SPF zaštita koja hidratizira, matira i štiti kožu od UV i UVA zračenja.

hrvatski brend svjetski magazin
hrvatski brend svjetski magazin

Solar II sadrži šest fotostabilnih i sigurnij organskih UV filtera koji zajedničkim djelovanjem upijaju, raspršuju i reflektiraju UV zračenje te snažno štite kožu od oštećenja uzrokovanog UV zračenjem. U kremi se nalaze i antioksidativne i hidratizirajuće komponente poput ektoina, zelenog čaja i vitamina E, što doista čini ovu kremu kompletnim proizvodom za njegu kože.

Mi s uzbuđenjem čekamo koji će se idući proizvod pronaći u svjetski važnom časopisu, a ako je ovako snažno počela 2024. godina, vjerujemo da nam Skintegra priprema puno toga novoga.  

SAZNAJ VIŠE: