Dva tjedna sam se isključila iz svih vijesti o modi i o svemu što ima veze s trendovima jer vjerujte mi da mi je pred kraj ove sezone sve počelo izgledati isto. Svaka torba, svaka cipela i svaka haljina mi se pomiješala u navali trendova koji se izmjenjuju takvom brzinom da to sigurno ne može biti neka održiva priča. Shein globalno grca u poslu kao i Temu koji nudi sve što nude high street i dizajnerski brendovi u nekoj svojoj verziji, ali s rizikom da ne znate uvijek što ćete dobiti na adresu bez obzira na fotografiju. Točnije ne znate hoće li vam na adresu stići ona kopija Loewe jakne ili će vas zadesiti džemper za maltezera, ali pristupačno je pa se kupuje naveliko. Jedan dan sam ipak otvorila portale i na BURO.-u pročitam tekst koji je napisala Lea o boho modi i silnim kopijama koje su se spustile na high street.
Prvo što mi je palo na pamet je može li itko nadmašiti Siennu Miller koja je ovaj trend povela organski? Kad kažem „organski“ mislim na to da je žena jednostavno bila autentično utjelovljenje boho estetike u 2000-tima i ta cijela priča je izgledala smisleno



Sienna Miller effect
Svi smo htjeli izgledati kao Sienna Miller. Plava kosa uvijek malo neuredna (ali nikad neuredna), stil koji može biti seksi, može biti chic, može biti ležeran, a opet je sve nekako u jednom. Kompletna aura kojom je zračila i one brojne paparazzo fotografije iz londonskih klubova, restorana i barova su samo doprinijele tom kultu modne ikone koja je tada s pravom nosila tu titulu. Sienna je stvarno bila „it“ cura. Nije bila jedno sezonska „it“ ličnost koju nam je nametnuo algoritam i broj pratitelja. I znate što. Žena je stvarno imala stila. Ima ga i dalje, ali je naravno evoluirao. Želim reći da nije izgledala kao plaćena reklama za brendove. Sve je bilo njeno, sve je posjedovala i nosila s osobnošću što je danas stvarno rijedak slučaj u svijetu haulova i Influencer marketinga koji jede sve pred sobom.



Onda se vraćam na Chloe revival za koji su (gle čuda) zvali Siennu Miller kao glavno lice. Inače revija kuće Chloe je izazvala brojne reakcije u javnosti kako zbog povratka boho trenda tako i zbog suludih cijena. Haljina od šifona košta oko 7000 eura. Naravno da uvijek imate opciju kupiti automobil za taj novac, ali eto ni haljina nije na odmet ako imate viška 7000 eura. Naravno da sam ironična, ali cijene su stvarno postale nenormalne i ne mogu se načuditi da će vam za Chloe total look danas trebati 20 tisuća eura. Tu na scenu stupa high street koji je sve napravio u svojoj verziji. Mango je naučio lekciju iz Miu Miu groznice pa su samo zgodno preradili Chloe modele i napravili najavu boho jeseni 2024.




Vidjet ćete da puno ovih komada u stvari nema previše veze s onim što je nosila Miller jer izgledaju pomalo kostimografski. Boho stil ne čini bluza s volanima i total look iz Manga. Štoviše u total looku riskirate izgled statista iz mjuzikla Kosa. Privlačnost stila Sienne Miller je bila u tome što nikada nije izgledala kao da se odijeva zbog nekog trenda već zbog toga što je našla svoju estetsku nišu u kojoj je postala apsolutna vladarica. Znam da će mi feed ove jeseni zatrpati novi boho poredak i znam da svako vrijeme nosi svoje favorite, ali Sienna Miller 2000-tih će zauvijek biti moja osobna boho it djevojka.
