Sada već sa sigurnošću možemo reći da je Sabrina Carpenter nova ikona pop kulture. Njezini singlovi „Espresso“ i „Please Please Please“ nam ne izlaze iz glave i službeno su postali glavni hitovi ljeta. Sabrina je na sceni već neko vrijeme, no ovo je definitivno njezina godina: polako, ali sigurno izgradila je bazu fanova i sa sada već dobro utemeljenim singlovima, sprema se objaviti svoj šesti studijski album „Short n’ Sweet“. Jedino što joj preostaje je, u stilu mnogih celebrityja, lansirati vlastiti parfem. A taj zadatak je odavno prekrižila s liste.

Naime, Carpenter je najavila lansiranje svog novog mirisa, čije ime još nije otkriveno. Sudeći prema teaseru objavljenom na Carpenterinom Instagramu, parfem će biti objavljen 25. srpnja na njezinoj web stranici posvećenoj mirisima. Tako je, nadolazeći parfem nije prvi u njezinoj kolekciji, još je 2022. izašao Sweet Tooth s pakiranjem u obliku čokoladice, a samo godinu dana kasnije uslijedio je Caramel Dream Sweet Tooth. Ono što znamo o novom parfemu je da će imati note trešnje.
Nije neuobičajeno da se celebrity parfemi svako malo pojavljuju na tržištu. No, zašto baš pričamo o Sabrininim parfemima? Jer oni zazivaju nostalgiju ranih 2000-ih. Slatke, gurmanske, „jestive“ note koje Carpenter bira u svojim mirisima, asociraju na parfeme omiljenih celebrityja Milenijalaca, u vrijeme kada je celebrity parfemska industrija bila na svome vrhuncu. Svi smo željeli mirisati šećerasto: Britney Spears je sa svojim „Fantasy“ donijela notu bijele čokolade, Paris Hiltonin „Hairess“ je mirisao voćno, dok je Jessica Simpson bila kraljica slatkih mirisa sa svojim parfemom „Cupcake“.


Parfemi naših omiljenih diva ranih 2000-ih bili su lako dostupni i cjenovno prihvatljivi. Možda nismo mogli nabaviti kartu za koncert, no zato smo svi u osnovnoj školi mirisali božanstveno zamišljajući da baš tako Britney ili Jessica mirišu. Ono što su njih dvije bile tada za nas, to je Sabrina Carpenter generaciji Z.


Ne idu svi pjevači nove generacije ovim smjerom. Primjerice, Harry Styles i Billie Eilish svoje su parfeme usmjerili prema luksuznom i oni cjenovno isključuju tinejdžere. Bočica Billie Eilish parfema od 100 mililitara košta 72 dolara, a čitav vizualni identitet je pomalo ozbiljan i doista grebe po površini luksuzne mirisne kozmetike. S druge strane, Sabrina Carpenter svoje parfeme prodaje za 30 dolara, nisu luksuzni, već zabavni i to je ono što bi celebrity parfem miljenice generacije trebao biti.

