Rihanna je ukrala show na couture reviji kuće Dior

Jučer je održana couture revija brenda Dior, a svi pogledi su bili upereni u Rihannu koju nitko nije očekivao kao gošću ove revije
23.01.2024.
IMAGE SOURCE: Imaxtree
RECOMMENDED

Početkom veljače, točnije na Valentinovo stiže dokumentarac o kući Dior „The New Look“ koji prati majstorstvo osnivača kuće i razvijanje New Looka kao koncepta. U susret dokumentarcu Maria Grazia Chiuri je predstavila novu couture kolekciju koja je bila počast New Looku, posebno silueti La Cigale koju je reinterpertirala kroz cijelu kolekciju. Chuiri se često nalazi na udaru kritika zbog bljedunjave estetike brenda i moramo reći da nas Dior ne oduševljava kao kuća već nekoliko sezona, ali čini se da Bernardu Arnaultu kritike ne smetaju i da je pozicija Marije Grazije Chiuri čvrsto zapečaćena. Problem kod Diora je taj što svaka kolekcija izgleda isto, a kuća sama po sebi nema neke jake moderne trenutke.

Npr. Chanel je isti već desetljećima i uvijek znamo što možemo očekivati, ali ipak su imali bezbroj viralnih komada koje je prigrlila mlađa generacija. Dior kao da nema tu online pojavnost i buzz oko brenda osim ako se ne radi o nekoj novoj verziji Saddle torbe (koja je već out) ili vječnog klasika Lady Dior koja se nekad pojavi u kadru nečijeg ormara na TikToku. O Dioru se više priča u beauty industriji nego u modnoj. Sama kolekcija je profinjena, ženstvena i jako u skladu s DNK-om brenda, ali je u srži nezanimljiva. Vjerojatno nećete zapamtiti niti jednu kreaciju koju ste vidjeli na pisti. Razumijemo da Maria Grazia Chiuri ne želi stvarati viralne komade i da je posvećena umijeću ispred show-a, ali više je pažnje izazvala Rihanna nego ono što smo vidjeli na pisti.

Rihanna i stampedo novinara

Nitko nije očekivao da će Rihanna doći na ovu reviju jer rijetko (ako ikada) nosi Dior i brend nije u skladu s njom kao umjetnicom. Ovo je sigurno bila usluga Bernradu Arnaultu s kojim se srdačno pozdravila na reviji i koji je (nemojmo zaboraviti) uložio novac u njen modni brend Fenty koji je stao s radom zbog slabe prodaje. Nije isključeno da će Rihanna opet pokrenuti brend i da se vraća pod okrilje kuće. Zasad smo je vidjeli u kampanji za Louis Vuitton što nam daje za naslutiti da još njeguje bliske odnose s LVMH grupacijom. Dolazak na Dior je to samo potvrdio. Mediji su doslovno napravili stampedo kada se pojavila u zanimljivom kompletu s kapom na glavi. Uspjela je složiti neklasičan look od klasične siluete. Možda bi netko trebao angažirati njenog stilista za Dior revije?

SAZNAJ VIŠE: