SEARCH

Proenza Schouler dečki preuzimaju Loewe?

Glasine se nastavljaju, a posljednje su vezane za Jonathana Andersona i Dior te za Loewe i dizajnere kuće Proenza Schouler
16.01.2025.
IMAGE SOURCE: IMAXtree, Instagram @proenzaschouler
RECOMMENDED

To da će Jonathan Anderson preuzeti kreativno kormilo u kući Dior, za modnu javnost već je riješena stvar – iako službene potvrde o transferu još uvijek nema niti s jedne strane. Jednako tako su svi uvjereni da će njegovo mjesto u kući Loewe preuzeti dvojac iza brenda Proenza Schouler, Jack McCollough i Lazaro Hernandez. Nakon vijesti da dizajneri izlaze iz brenda kojeg su pokrenuli 2002. godine, glasine sve više počinju nalikovati na točne informacije.

proenza schouler
proenza schouler

Dvojac iz njujorškog brenda službeno je objavio da napuštaju PS 23 godine nakon osnivanja, bez jasnog obrazloženja zašto su donijeli tu odluku. Kako će i gdje će nastaviti svoj karijerni put, nisu željeli otkriti. Za strane modne medije izjavili su kako se čini da je pravo vrijeme za donijeti ovu osobnu i tešku odluku, osobito jer će kuću koju su gradili od temelja sada prepustiti nekom drugom. „Uvijek smo bili spremni na rizik i avanturu, tako smo i sada otvoreni za ono što nam slijedi. Nakon pomnog promišljanja, dijelimo mišljenje da je ova odluka prava“, kazali su dizajneri za WWD. Službeno su u brendu do 31. siječnja ove godine, a izvršna direktorica Suveyke Snyder već je u potrazi za osobom koja će preuzeti mjesto kreativnog direktora američke kuće.

proenza schouler

Ona je nastala 2002. godine, nakon što su kao studenti Parsonsa odlučili pokrenuti modni brend i nazvati ga po djevojačkim prezimenima svojih majki. Njihova završna kolekcija postala je ona debitantska, a odmah je njihov rad zapazila modna direktorica Barneysa Julie Gilhart. Brend je odrastao, kao i dizajneri koji su u početcima stvaranja imali oko 24 godine.

proenza schouler

Estetika brenda danas se temelji na preciznom tailoringu, klasičnim siluetama s oštrim edgy zaokretom koji im daje suvremenost i cool efekt. Pomalo arty, konceptualni, Proenza Schouler u srži je nosivi brend koji se obraća urbanoj, zaposlenoj ženi – žena je na koncu središte njihova rada, ali i cijelog brenda – oko 90 posto zaposlenih čine zaposlenice. Intelektualan i promišljen pristup dizajnu donio im je brojna priznanja među kojima su tri CFDA nagrade za dizajnera godine.

Cool girl efekt učinio je brend popularnim i na europskom tržištu,a boom na sceni doživjeli su nakon što su celebrity lica sredinom dvijetisućitih godina počela nositi njihovu PS1 torbu. Poštarski model postao je it torba trenutka i u tom periodu donosio je brendu oko 80 posto ukupne zarade. Izjavili su u jednom od intervjua da je pad popularnosti it torbe bio očekivan, a kada se to dogodilo, krenuli su veći financijski izazovi za brend. Međutim, uspjeli su od brenda koji prodaje samo modne dodatke postati brend koji ima stalne klijente koji kupuju i nose njihovu odjeću. 2017. godine lansirali su White Label, liniju koja nudi pristupačnije cijene i nosiviji dizajn te se obraća većem broju kupaca.

proenza schouler

Više od dva desetljeća nakon osnivanja, Proenza Schouler stoji na čvrstim nogama i dizajneri ga napuštaju dok je stabilan i definiranog smjera (godišnja prodaja iznosi oko 60 milijuna dolara). Čini se da su spremni za veći zalogaj i sljedeću stepenicu u karijeru – ako su glasine o prelasku u Loewe istina, bit će zanimljivo gledati kako se američki dizajneri snalaze u europskom brendu koji trenutno ima vrlo snažno definiran imidž.

SAZNAJ VIŠE: