Tom Ford je bez sumnje jedna od najvažnijih figura u modnoj industriji. Čovjek koji je revitalizirao Gucci nakon svih skandala i često šokirao javnost svojim seksepilnim kampanjama navodno želi prodati svoj vlastiti brend koji po izvješću Bloomberga trenutno vrijedi nekoliko milijardi dolara. Prodaja nije potvrđena i nije poznato hoće li se odreći brenda u potpunosti ili će zadržati kreativnu kontrolu, ali je točna informacija da se obratio uglednoj firmi Goldman i Sachs koja bi se trebala baviti prodajom. Ni Ford ni predstavnici Goldman Sachsa nisu komentirali vijest za medije.
Tom Ford je osnovao vlastiti brend 2004. godine, a dvije godine kasnije se udružio s kućom Ermenegildo Zegna za liniju muške odjeće. Zanimljivo je da je nedavno odstupio s pozicije direktora udruženja CFDA što nikome nije bilo posebno čudno, ali u svjetlu novih informacija nismo sigurni postoji li mogućnost da kreće u nešto skroz novo? Bilo koja druga karijera koja ima veze s umjetnošću i estetikom nas ne bi čudila. Prisjetimo se da Ford stoji iza dva filma koji su nominirani za nagradu Oscar. Čega god se prihvatio napravio je to briljantno i na nivou. Pratimo pozorno njegov sljedeći korak.