Svaka generacija ima one jedne tenisice koje su obilježile njihove dane odrastanja i teen godine. Početkom i sredinom dvijetisućitih, to su bile Puma Speedcat tenisice, “brzi” model inspiriran motosportom koji je bio neizbježan na školskim hodnicima. Svi su željeli crne ili crvene Puma Speed niskoprofilne tenisice i model je bio toliko popularan da je do danas ostao najprodavanija Puma tenisica koju je brend imao u ponudi.
Zajedno s mnogim trendovima iz dvijetisućitih, Speedcat su potpuno nestale na nekoliko godina, a zamijenili su ih nešto elegantniji modeli modeli tenisica s debljim potplatom. Speedcat će asocirati na film Brzi i žestoki (njegove prve nastavke), a još više na F1 i motosport koji su tada bili među najpopularnijim sportovima koji su se pratili na našem programu.

Fernardo Alonso među prvim je legendarnim je vozačima koji je nosio Puma Speedcat tenisice, a model je nastao još krajem osamdesetih kako bi siluetom i visokokvalitetnim materijalima zadovoljio potrebe trkača i pružio udobnost prilikom nošenja. Speedcat kakav poznajemo dizajniran je 1999. Puma je još u osamdesetima pokušala dogovoriti partnerstvo s F1, no službeno partnerstvo dogodilo se tek 2001. godine, kada je model i doživio boom izvan trkališta i preselio se na ulice.

Puma SPeedcat tenisica novi je favorit ulice
Sppedcat je tenisica inspirirana agilnim, preciznim i brzim divljim mačkama, odnosno njihovim karakteristikama koje su potrebne u svijetu motoutrka. Niski profil tenisice omogućava vozačima bolji balans i sigurnost prilikom vožnje, a brušena koža od koje su rađene omogućava koži da diše i pruža udobnost prilikom dugog nošenja. Suradnja s F1 timom bio je logičan – i uspješan potez, osobito nakon što od 2006. godine i Michael Schumacher izlazi s Puma Speedcat tenisicama na nogama.


Ostalo je povijesti – do sad – sneakerheadovi i oni uključeni u tržište tenisica već nekoliko mjeseci predviđaju povratak ove siluete, a Puma je prije nekoliko mjeseci predstavila kampanju kojom u fokus vraća Speedcat model, s Rosé kao zaštitnim licem kampanje. “Born for speed. Raised in style.”, istaknuto je na Puma stranici i sportski brend vraća original u izdanju kakvog se sjećamo od prije 15-ak godina. Analiza tržišta i najpopularnijih modnih komada koju provodi platforma Lyst pokazala je da se Puma Speedcat zaista vraćaju i da za njima vlada ogromni interes. Podaci Lysta govore kako je još u kolovozu ove godine potražnja za Puma Speecat tenisicama skočila za 532 posto, što potvrđuje stalnu opsesiju nostalgičnim siluetama.




Retro modeli i dalje su snažan trend i Puma je prepoznala dobar trenutak za lansiranje svoje najpoznatije siluete tenisice. A$AP Rocky već je dao svoj blagoslov i nosio je Puma Speedcat u Parizu te je ambasador i dizajner brenda, a Emily Ratajkowski iz svog modela Puma crvenih tenisica nije se skidala cijelo ljeto. Ako ste ih nosili kada su prvi puta zavladale na sceni, možda vas ponese nostalgija i opet im se odlučite vratiti.
S druge strane, mlađe generacije obožavaju baš svaki nostalgični trend iz ovog doba, iako ga se nužno ne sjećaju i vjerujemo da je i to jedan od razloga zbog kojeg je Puma Speedback nova it tenisica. Između ostalog i motosport i F1 ponovno jašu na valu velike popularnosti – sve je posloženo za veliki comeback brzih tenisica.
@kimibartalsky a lil fitcheck in this berlin heat with my new speedcats 🖤 @PUMA #speedcat *ad
♬ Deeply Still In Love – ROLE MODEL
@billa.lala_ New couple shoes, everyone! 🥰 #speedcat #puma #shoes
♬ i dropped my wallet – jacob 🕷️