Vrsna je pijanistica, no uvijek ju je zanimalo i stvaranje glazbe, i to one elektroničke. Charlie je DJ-ica i producentica, vrlo aktivna na glazbenoj i umjetničkoj sceni svog Krakova, ali i Berlina koji je njezin drugi dom. Godinama pokreće plesne podije svojim setovima, punim electro housea i italo groovea, no i raznih drugih utjecaja.
Charlie je osmislila i ubojiti live nastup uz pomoć analognih sintesajzera i mašina, s kojim je česta gošća europskih klubova i festivala. Upravo tako nastupit će ovog petka u Zagrebu, u Petom Kupeu, na partyju Sequences u suradnji s uglednom etiketom Wrong Era koju vodi Fabrizio Mammarella, talijanski
plesni mag i rezident Petog Kupea. Ime koje će začiniti ovaj party je i Jonathan Kusuma, sve poznatiji glazbenik, producent i DJ iz Jakarte, a domaćini Fabrizio Mammarella i Antonio Zuza zaokružit će ovu briljantnu večer b2b nastupom, kakvim su nas već osvojili jesenas. Prije nastupa, razgovarali smo s Charlie.
Charlie, možeš li se predstaviti svima u Hrvatskoj?
Bok, ja sam producentica, DJ-ica i live izvođačica porijeklom iz Poljske, sada sa sjedištem u Berlinu. Stvaram i izvodim elektroničku glazbu koristeći analogne strojeve.
Kako je započeo tvoj glazbeni put u rodnoj Poljskoj?
Počelo je s dubokom znatiželjom za zvukom i ritmom—prvo DJ-anje na lokalnim zabavama, a zatim zaranjanje u produkciju i nastup uživo s hardverom.

Kakva je danas scena u Poljskoj?
Brzo raste, raznolika je, strastvena i puna talenata. Postoji snažan underground duh i puno jake energije.
Aktivna si i u vizualnim umjetnostima. Možeš li nam otkriti više o tome?
Vodila sam mali DIY projektni prostor u Krakovu sa svojim prijateljem Arkadiuszom Poltorakom. On je bio umjetnički kustos, a ja sam vodila glazbena događanja. U to sam vrijeme upoznala puno lokalnih izvođača i mogla sam stvarati glazbu za projekte koji nisu bili vezani uz plesni podij.
Preselila si u Berlin. Možeš li usporediti svoj rad na berlinskoj sceni s onim u Poljskoj?
Berlin je više internacionalan i eksperimentalan, što me tjera na kreativnost, a tu je i snažnija infrastruktura. Poljska mi se čini intimnijom i emotivnijom – obje scene su na različite načine utjecale na mene.

Kakva te glazba inspirira? Koji su tvoji glazbeni utjecaji?
Inspirira me new wave/synth wave (Depeche Mode, Kraftwerk) i naravno EBM, italo disco, postpunk (Nitzer Ebb, Giorgio Moroder, The Cure), ali i ambijentalni, eksperimentalni zvukovi ili acid house (Brian Eno & LFO). Umjetnici kao što su Autechre i Drexciya također su utjecali na mene.
Poznata si po sjajnim nastupima uživo. Preferiraš li live nastupe u odnosu na DJ-anje?
Da, nastupi uživo omogućuju mi da se potpuno izrazim i povežem s publikom putem mašina. Osjećam se življe i spontanije.
Kako bi opisala svoj live set?
Dinamično, pomalo improvizirano, pomalo pripremljeno. Rekla bih da je nešto između koncertnog i klupskog seta. Koristim vokale i jako se zabavljam, čak i ako možda izgledam sramežljivo.

Nastupala si u mnogim zemljama. Kakva su ti iskustva? Gdje se osjećaš najbolje?
Svaka je publika drukčija i u tome je ljepota. Volim otvorenost Berlina, intenzitet u istočnoj Europi i znatiželju u manjim scenama. Moj posljednji live nastup bio je u Meksiku, još uvijek sam oduševljena tom zemljom i ljudima tamo.
Prvi put dolaziš u Zagreb. Što očekuješ?
Uzbuđena sam! Čula sam sjajne stvari o publici i energiji u Zagrebu. Nadam se da ću donijeti nešto posebno i povezati sve kroz zvuk.
Uz Charlie, Sequences i Wrong Era 25. travnja donose jednu od najsnažnijih postava proljeća. Peti Kupe će razgibati i Roman Flügel, Jonathan Kusuma te Fabrizio Mammarella b2b Antonio Zuza! Sve to uz omiljeni Sound Circuit koncept s pultom među plesačima i tome prilagođenom igrom zvuka i svjetla. Ulaznice za ovu poslasticu dostupne su ovdje.