Ovo su bile najpopularnije dizajnerske torbe 2000-ih

Dior, Louis Vuitton, Fendi, Balenciaga...Ove torbe su bile prave zvijezde 2000-ih... Proslavila ih je serija Seks i Grad i mlade glumice koje su paparazzi neumorno snimali u izlascima
26.01.2023.
IMAGE SOURCE: Seks i Grad

Opsesija stilom 2000-ih je započela prije nekoliko godina kada su Bella Hadid, Kardashianke i „it“ cure počele izvlačiti dizajnerske komade iz arhive. Točnije to su napravili njihovi stilisti u nastojanju da im klijentice uvijek budu korak ispred i da nametnu trend. U tome su svakako uspjele jer ako postoji jedna stvar nad kojom nove generacije uzdišu to je nostalgija. Svi mi imamo neke ideje o tome kako je izgledala scena prije nas i svi imamo potrebu glamurizirati minula vremena, a pogotovo ako se radi o eri koja je (na fotografijama) izgledala jako zabavno. 2000-e iz današnje perspektive izgledaju kao jedan veliki party pun boja, uzoraka, odvažnosti, originalnosti.. Ovo je bilo vrijeme Seks i Grada kada je svaka djevojka maštala o tome da opljačka ormar Carrie Bradshaw prve prave modne influencerice. Upravo je ona zaslužna što su mnoge torbe postale „it“ komadi koji se i danas nose kao simboli dobrog stila. Koje su torbe dominirale 2000-ima?

Fendi Baguette


Popularnost ove torbe možemo pripisati Carrie Bradshaw, točnije stilistici serije Patriciji Field koja je stvorila modno osebujan lik njujorške kolumnistice. Baguette je osmislila Silvia Venturini 1997. godine, a dizajnirana je tako da vam ugodno stane pod ruku, baš kao što Francuzi nose baguette. Torba je postala globalni hit i zadržala se sve do danas kao simbol ove kuće.

Fendi Spy


Prije nekoliko mjeseci Rihanna je izašla iz poznatog restorana s rijetkim vintage primjerkom Fendijeve torbe Spy. Istu torbu je prošle godine nosila i Bella Hadid u New Yorku. Ovaj model kuće Fendi je izašao 2005. godine i brzo je postao popularan među mladim hollywoodskim glumicama i it djevojkama s Beverly Hillsa poput Nicky i Paris Hilton. Torba je osmišljena tako da vam u nju stane sve što vam je potrebno za dan, a prepoznatljiv detalj su kožne isprepletene ručke.

Louis Vuitton Colored monogram kolekcija by Takashi Murakami


Marc Jacobs je bio prvak suradnji, a ona s umjetnikom Takashijem Murakamijem je rezultirala s najpopularnijom kolekcijom koju je Louis Vuitton ikada izbacio. Šarene kombinacije na klasičnim LV siluetama su obilježile 2000-e i ne postoji poznata osoba koja nije posjedovala barem jedan model iz ove suradnje. Kolekcija je predstavljena 2003. godine, a ukinuta je tek 2015. godine. Ovo je ujedno najdulja suradnja koju je Louis Vuitton imao s nekim umjetnikom. Možete ih pronaći na resale stranicama.

Dior Saddle


Opet dolazimo do serije Seks i Grad u kojoj je Dior bio jedan od glavnih brendova. Sjećate li se one prekrasne haljine s printom novina koju je dizajnirao Galliano? Ovo je bilo vrijeme kada se Dior smatrao uzbudljivim brendom (bez ljutnje, ali Dior je danas najdosadniji brend na tržištu). Saddle je kreacija Johna Galliana i predstavljena je 1999. godine. Ovaj model su odmah prigrlile sve party djevojke, a kao dokaz imate stotine paparazzi fotografija na Googleu.

Koliko je ova torba bila utjecajna za brend dokazuje činjenica da su je vratili u ponudu u minimalno redizajniranom obliku.. Naravno da je opet postala hit.

Balenciaga motorcycle Bag


Balenciagu je 2001. godine vodio Nicolas Ghesquiere. Najpopularnija torba ove kuće je njegov dizajn koji isprva nije naišao na odobrenje direktora brenda. Zašto? Torba nije bila u Balenciaginom klasičnom stilu i sumnjali su u njen uspjeh. Bila je opuštenog kroja, prevelika, bez logotipa.. Sumnja je bila tolika da su proizveli samo 25 primjeraka. Tu u igru ulazi Kate Moss koja ju je učinila ikonom ovog vremena, a odmah za njom i Nicole Richie te sestre Olsen. Ovo je bilo rađanje novog boho stila i rađanje ikone koju su skoro odbacili.

Chloe Paddington


Iza najpopularnije torbe brenda Chloe stoji Phoebe Philo. Philo je počela karijera u brendu Chloe kao asistentica Stelle McCartney. Nekoliko godina kasnije, naslijedila ju je na mjestu kreativne direktorice i predstavila torbu koja će postati najprodavaniji komad ovog brenda. Chloe Paddington je bio statement model po uzoru na vikend torbe s velikim (i teškim) lokotom kao prepoznatljivim detaljem.

Torba je postala takav hit da su je mediji prozvali najpopularnijim modnim dodatkom u povijesti mode. Kate Bosworth, Lindsay Lohan, Mischa Barton, Jennifer Lopez, Christina Aguilera, Katie Holmes – lista poznatih žena koje su obožavale ovu torbu je preduga.

SAZNAJ VIŠE: