Tek se posljednjih pedeset godina putuje ovako kako mi znamo. Prij toga, putovanja nisu bila ovako jednostavna i sveprisutna kao danas, ona su bila rezervirana za imućne ljude. „Zlatno doba putovanja“ trajalo je od 1950-ih do 1960-ih i obilježio ga je čisti luksuz: obroci u pet sljedova, kavijari, prostrane kabine i vrhunska usluga. No 1970-e su promijenile smjer, počeo se razvijati masovni turizam te su gomile ljudi imale mogućnost putovanja.
Putovanja su postala iznimno popularna, a kako pokazati nekome tada da si bio negdje? Majicom. Promotivne majice postale su univerzalni simbol putovanja i masovnog turizma, a tako je ostalo i dan danas. Francuski multidisciplinarni umjetnik Melchior Tersen iskoristio je ovaj suvenir kao temu nove knjige fotografija oslikava „portret na raskrižju putovanja i trgovine“.
Foto knjiga „Voyage Voyage“ bilježi riznicu majica i slika ovog pariškog umjetnika koje je snimio tijekom godina. Ovdje ćete pronaći vječnu majicu Joea Coola iz New Yorka, otisnutu Mona Lisu na majici iz Pariza, kultne Hard Rock Caffe majice i mnoštvo drugih. Knjiga odražava „Tersenovu opsjednutost masovnim konzumerizmom, ali također, što je još važnije, daje nam uvid u umjetnikovu psihu- on piše da mu spavanje u turističkim majicama omogućuje da sanja“, istaknuto je izdavač TOPSAFE.
„Voyage Voyage“ obuhvaća 424 stranice te je ograničeno izdanje od 1000 primjeraka. Knjiga je dostupna za kupnju na TOPSAFE stranici i Actual Source u iznosu od 60 dolara. Požurite po svoj primjerak!