Nova torba kuće Bottega Veneta košta kao Chanel. Može li postati “it”komad?

Torba Kalimero koju je dizajnirao novi kreativni direktor Matthieu Blazy je upravo stigla na web shop kuće Bottega Veneta, a cijena je u rangu Chanela
09.08.2022.
IMAGE SOURCE: Dua Lipa/Bottega Veneta

Nije stvar u tome da Bottega vrijedi manje od Chanela ili da ih netko smatra brendom koji ne može prodati torbu od skoro 60 tisuća kuna, ali postavlja se logično pitanje hoće li nova Bottega biti dostupna ljudima koji su je dosad kupovali? Pritom mislimo na žene koje nužno nemaju milijune na računu, ali se vole počastiti lijepom dizajnerskom torbom koja je u trendu kao što je to bila Jodie ili sad već legendarni model Pouch koji je dizajnirao Daniel Lee. Taj sloj kupaca će izdvojiti za jednu ili dvije dizajnerske torbe godišnje i to možda u iznosu od 2000 eura za svaku torbu. Za obožavateljice brenda koje pripadaju toj kategoriji (a ima ih puno) ovaj model će možda biti previše, s time da tek treba zaslužiti svoj kultni status kao Chanel Flap torba, a svi znamo koliko je desetljeća trebalo da se to dogodi Chanelu.

CEO brenda je prije nekoliko mjeseci izjavio da će smanjiti proizvodnju i da će s tim potezom napraviti brend održivijim, ali i još ekskluzivnijim. Cijena Kalimero torbe koja je neki dan stigla na web shop je znatno veća od nekih poznatih dizajnerskih brendova koji danas vladaju scenom.

Kalimero model je načinjen od kože, zasad dolazi u 4 boje i izrađen je u karakterističnoj intrecciato tehnici koja je u ovom slučaju nešto robusnija od onog što smo navikli. Blazy je htio donijeti nešto svoje, a ova promjena je dobar start i lagano udaljavanje od Daniela Leeja i njegove interpretacije intrecciata.

Iako se Bottega maknula s društvenih mreža, „tihi“ pr je počeo i to preko poznatih osoba. Neki dan smo na Instagramu primijetili da je Dua Lipa imala ovu torbu i one prekrasne visoke čizme od isprepletene kože (na to smo malo ljubomorni) koje su također prikazane u sklopu jesenske i debitantske kolekcije Matthieua Blazyja.

Kritičari su jako nahvalili njegovu prvu kolekciju za kuću, ali kao i uvijek, presudit će interes kupaca. Ne znamo hoće li Bottega otići u nebo sa cijenama svih novih dodataka i znači li to da brend u potpunosti okreće pristup prodaji i proizvodnji. Ako postane veliki hit, ionako ćete saznati na Instagramu.

SAZNAJ VIŠE: