Kuću Hermès posljednjih deset godina samozatajno ali sigurno i uspješno vodi dizajnerica Nadège Vanhée. Njezino ime ne spominje se toliko često, no niti Hermès nije brend čije će ready-to-wear linije izazvati veliku pažnju javnosti, barem ne one mainstream publike, niti je to u interesu brenda. Nove Hermès kolekcije nude pritajeni luksuz, njihova financijska izvješća pokazuju da se i u trenutku dok svi brendove bilježe pad, jako dobro prodaju, a naglasak je na statusu ekskluzivnosti i naravno, najpoznatijim torbama na svijetu te komadima od kože koja je u srži brenda.
Vanhée se prije pozicije u Hermèsu okušala u kući The Row, s kožom je radila za povijesnu belgijsku kuću Delvaux, s Phoebe Philo radila je u kući Celine. Nakon svega, mjesto je pronašla u francuskom utočištu fine kože i luksuza, a na posljednjem Tjednu mode predstavila je kolekciju L’atelier kojom je odala počast svim majstorima (kojih ima više od 7 tisuća), koji izrađuju najpoželjnije dodatke od kože na svijetu. Kolekcija je obilovala nevjerojatno dobrim kožnim odjevnim predmetima, predstavljeno je 11 novih modela torbica, a među njima je novi Birkin model, torba koja je probudila hype i uzbuđenje, a još uvijek nije dostupna za kupovinu.
Upside-down Birkin
Birkin à l’envers, ili u prijevodu Upside-down Birkin model je klasične Birkin torbe koji je doslovno – okrenut naopako. Na modnoj pisti torba je predstavljena u nekoliko nijansi, od monokromatske varijante u maslinastoj ili bež nijansi te u opciji koja kombinira Barénia kožu tamne te boje konjaka s platnenim detaljima. Inače, Hermès majstori koji izrađuju torbe svaki model rade iznutra prema van, a posljednji korak je okretanje torbe na njezinu “pravu” vanjsku stranu.
Kod ovog modela, posljednji korak je izostavljen, a torba je ostavljena naopačke i tako, za razliku od svih modela, pokazuje svoju inače vrlo dobro skrivenu unutrašnjost svima, a ne samo vlasniku. Džepovi koji su inače dio unutrašnjosti sada se nalaze s prednje strane, a prepoznatljiva kopča čini unutrašnjost modela. Torba ujedno pokazuje konstrukciju i preciznost te majstorske vještine onih koji inače izrađuju ove modele. Model se našao u rukama nekih svjetskih influencerica poput Hanne Schönbergs, no Inside out modeli tek trebaju postati dio stalne ponude brenda. Izgledno je da je riječ o novom klasiku i u 2025., najpoželjnijoj luksuznoj torbi na tržištu.