Ne znamo tretirate li nakit kao dodatak koji stavljate u posebnim prigodama ili vam je dio svakodnevnog outfita. Ako je odgovor ova druga opcija, onda se morate upoznati s brendom Simplicité. Ovaj brend smo predstavili na portalu kroz razgovor s osnivačicom Aleksandrom Marković koja već dugi niz godina gradi uspješnu modnu karijeru u Americi. Brend je relativno mlad i ovo im je druga kolekcija, ali već su stekli vojsku obožavateljica upravo zbog tog “chic everyday” pristupa koji je nenametljiv, a opet poseban.
Njihovi komadi nisu sramežljivi, štoviše. Radi se o jako primjetnim dodacima poput chunky ogrlica, narukvica, chokera, naušnica koje privlače poglede osebujnim dizajnom. Kada bismo trebali zamisliti ženu koja nosi ovaj nakit stavili bismo je u neki kontekst osobe koja voli Saint Laurent estetiku, nosi klasični Chanel kostim s rasparanim trapericama, motorističkim čizmama i bijelim t-shirtom, ne mari za klasiku kao takvu ali je poštuje i daje joj svoj pečat.
Nova kolekcija Mon Amour je predstavljena prošli tjedan i kako sama Aleksandra kaže simbolizira jedno chic putovanje između duha New Yorka i Pariza u stilu 90-ih. Primijetit ćete da su 90-e jako velika inspiracija kao razdoblje koje je bilo modno najplodnije, najglamuroznije i kada su moda i svi njeni akteri uživali kultni status. Sjetite se samo supermodela i cijele fame koja je vladala oko njih.
Aleksandra u kolekciji prvi put predstavlja i srebrne komade, a posebno smo slabi na novi model naušnica More is More koji izgleda kao viseći snop pozlaćenih i srebrnih trakica koje padaju skoro do ramena.
Kolekcija je dostupna na simpliciteus.com