Nakon Chanela i Louis Vuitton opet diže cijene

16.02.2022.

Već smo u nekoliko navrata pisali da je Chanel značajno podigao cijene u protekloj godini. Mnogi nagađaju da se ovim rastom žele približiti ekskluzivnosti Hermèsa što se polako i događa jer je razlika u cijeni između nekih Chanel i Hermes modela sada doista beznačajna. Povećanje cijena nije neuobičajena praksa u luksuznim kućama i u pravilu se događa svakih godinu dana. Ovo je ujedno jedan od alata s kojim se bore protiv preprodaje koja je doživjela boom u posljednje dvije godine i na kojoj se zarađuju ozbiljni iznosi.

Louis Vuitton je bez sumnje jedan od najcjenjenijih svjetskih brendova i kao dio LVMH grupacije su u 2021. zaradili čak 64 milijarde eura što je 44% više od protekle godine. Čelnik kuće Bernard Arnault je izjavio da povećanje cijena neće biti značajno vjerojatno aludirajući na Chanelove česte skokove u cijenama: “Moramo ostati razumni” – komentirao je.

SAZNAJ VIŠE: