MSCHF did it again. Ovaj umjetnički kolektiv nas iznova oduševljava svojim inovativnim kreacijama koje su uvijek na rubu sprdnje. MSCHF je dugo prolazio ispod radara, sve do prošle godine kada su njihove predimenzionalne crvene čizme postale viralne. U kampanji za žutu verziju čizama nastale u kolaboraciji s Crocsom, sudjelovala je čak i Paris Hilton. Ovoga puta, kolektiv stiže s vlastitom kožnom torbom koja nas jako podsjeća na već postojeće dizajne.
Global Supply Chain Telephone torba
Na torbi pod nazivom Global Supply Chain Telephone su radili kreativci i radnici iz četiri tvornice kože diljem svijeta. Zašto nas podsjeća na druge torbe? Zato što su u dizajniranju MSCHF torbe kombinirani elementi dizajna iz postojećih dizajna torbica Hermèsa, Diora, Balenciage i Celinea. Svi ovi dizajnerski elementi kultnih torbica objedinjeni su u MSCHF kožnu kreaciju.
Kako torba prolazi kroz četiri tvornice kože, tako svaka dodaje novi element i/ili redizajnira kožnu torbicu kako bi odgovarala uputama za dizajn. „Namjerno smo dali nejasne, nepotpune i ‘loše’ upute tim tvornicama kako bi prepustili što je više moguće donošenja odluka izvan naših ruku“, kaže MSCHF.
HERMÈS, DIOR, BALENCIAGA i CELINE DIZAJNI SU INSPIRACIJA
Tvornica kože u Peruu bila je prva koja je dobila upute za kožnu torbu nakon što je MSCHF od njih zatražio da „izbace Birkin torbu“ bilo koje vrste. Kopija Birkinice zatim je proslijeđena u tvornicu kože u Portugalu. Ovdje je MSCHF zatražio od tvorničkog tima da redizajnira originalnu Birkin torbu kako bi podsjećala na Celine torbu za prtljagu.
MSCHF je zatim „Frankenstein“ torbu koja izgleda kao Birkin i Celine poslao u Indiju s naputkom da od nje naprave Dior Saddle torbu. S tim novim elementom, torbina posljednja stanica bila je tvornica u Kini gdje je tim morao prilagoditi njezin dizajn tako da liči na Balenciaga Hourglass ručnu torbicu.
The Global Supply Chain Telephone je rezultat napornog rada ovih tvornica, pri čemu je MSCHF sam proveo završnu provjeru pročišćavanja dizajna, što je uključivalo dizajniranje prilagođenog hardvera koji ide uz konačni oblik torbe, odabir kvalitetnih materijala i provjeru dobre konstrukcije. MSCHF-ova kožna torbica prodaje se po cijeni od 650 američkih dolara i trebala bi biti puštena u prodaju 21. veljače 2024. Sviđa li vam se završni proizvod?