Može li Kim Kardashian spasiti Dolce&Gabbanu?

Kim Kardashian je u svojoj Marilyn Monroe fazi što je posebno potencirano u novoj kampanji brenda Dolce&Gabbana kojima je priskočila u pomoć prilikom stvaranja nove proljetne kolekcije
26.09.2022.

Dolce & Gabbana ne propadaju u pravom smislu te riječi ali ne može se poreći da je brend na crnoj listi većine javnosti. Njihovi javni ispadi su dobro ostali zabilježeni u bespućima interneta, a na meti im se jednom našla i njihova nova omiljena muza i suradnica Kim Kardashian za čiju je obitelj Stefano Gabbana jednom izjavio da su „najtrashy obitelj na svijetu“. Sve se promijenilo kada su Kardashianke odjednom počele nositi arhivske komade kuće, a kulminiralo je s vjenčanjem Kourtney Kardashian koje je brend sponzorirao. Tri dana slavlja u Italiji je izgledalo kao DG revija s namještenim paparazzo fotografijama. Čak su pozvali i veliku Ellen Von Unwerth da sudjeluje kao službeni fotograf. Čini se da je ratna sjekira u potpunosti zakopana jer je Kim Kardashian ponosno najavljena kao zaštitno lice proljetne kampanje i ne samo to. Kim je sudjelovala u stvaranju kolekcije imena „Ciao Kim“.

Kolekcija je pompozno najavljena sa serijom crno-bijelih filmova u kojima se Kardashian očigledno referira na MM. Poradilo se i na pr-u oko kolekcije te je Kris Jenner okrenula sve brojeve na svijetu kako bi se na ovu suradnju bacilo posebno svjetlo. Što se same kolekcije tiče, ista je inspirirana najdražim arhivskim DG komadima koje Kim posjeduje.

Dizajneri su navodno i sami bili iznenađeni koliko njihovih komada Kim čuva te se ideja o suradnji rodila na vjenčanju Kourtney Kardashian. Sama kolekcija je, kao što možete pretpostaviti, niz već viđenih komada i silueta koje su neznatno izmijenjene u KK stilu. U stvari smo gledali best off s kraja 80-ih, 90-ih i 2000-ih. Kritika se nije posebno oglasila oko same kolekcije jer realno što kazati? Ovo je bio prijeko potreban „pr stunt“ za brend koji se iskopava iz vlastite rupe unatoč svoj sili poznatih lica koja ih i dalje nose na crvenim tepisima.

Možda je stvar i u tome da DG estetika više nije relevantna. Istina je da njihove kolekcije izgledaju kao da već dugo nemaju ideja i da iste stalno recikliraju iz nekih uspješnijih vremena. Kim s druge strane ima pet aktualnih skandala s kojima se bori na američkom tržištu i onaj najveći je vezan za njen seks video koji danas šteti brendu Kardashian. Mediji su dva dana pisali samo o ovoj suradnji, ali društvene mreže ne zaboravljaju što se jasno vidi iz komentara koji su osvanuli na profilima svih jačih medijskih kuća. Pet masno plaćenih celebrityja ne čini brend popularnim. To je jako očito kad su u pitanju D&G.

SAZNAJ VIŠE: