Može li Gap prodati traper jaknu za 4000 kuna?

24.02.2022.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Ye je nedavno izjavio da živimo u 2022. a svi se odijevaju kao da su 90-e. Ne možemo reći da nije u pravu jer svijet već godinama surfa na valu nostalgije 90-ih, a sada i 2000-ih, te sve što vidimo je neka reinterpretacija tih razdoblja. Dugo smo iščekivali njegovu prvu kolekciju za GAP, a industrijom su već počele kolati priče da su čelni ljudi GAP-a nervozni zbog dugog kreativnog procesa koji Ye ima. Onda nam je servirao zadnju stranicu ugovora na kojoj je stajao potpis Demne Gvasalije, kreativnog direktora brenda Balenciaga i priča je odjednom postala još zanimljivija.

Kanye West (Ye) je majstor marketinga i zatvorio je priču tako da se ista podudara s lansiranjem novog albuma Donda 2. Nije prošao jedan tjedan u posljednja dva mjeseca da Kanye nije bio u medijima svaki dan. O aktivnosti na društvenim mrežama nećemo ni govoriti. Čovjek je napao Instagram toliko da je i algoritam počeo raditi u njegovu korist.

Promocija albuma Donda 2 je održana preksinoć u Miamiju na velikom koncertu koji je priredio za fanove. Dan poslije je objavljen drugi nastavak njegovog dokumentarca Jeen-Yuhs na Netflixu. Isti dan je lansirao merch koji prati album i kolekciju Yeezy Gap “Enignereed by Balenciaga”. Dominacija medijskim prostorom koju je osigurao s ovim potezima je maestralna. Samo ćemo nadodati da je njegova zaposlenost vjerojatno dobro došla Peteu Davidsonu kojeg je punih 48h ostavio na miru.

Kolekcija izgleda kao vizualni produžetak albuma Donda i estetike koju Ye preferira otkako se vratio na scenu. Oversized puffer jakne, prostrani kombinezoni od najlona, oversized hoodie majice, parka jakne, traper jakne naglašenih “boxy” ramena, motorcycle traperice. Igra s volumenom je najavljena kroz prva dva dropa – puffer jaknom bez šavova koju je Ye nosio još prošlog ljeta, a onda s hoodie majicom koju je nazvao “The Perfect Hoodie” i koja se brzo rasprodala.

Kada pričamo o cijenama ne očekujte standardni Gap kakav poznajete. Traper jakna košta oko 4000 kuna, hoodie majica s printom golubice na leđima je 2300 kuna, a obična majica kratkih rukava je 1300 kuna. Cilj ove suradnje je da u Gap privuče neke nove kupce i da stvori hype oko uspavanog tekstilnog giganta koji je definicija američkog dayweara i mjesto gdje svi Amerikanci kupuju svoje pamučne majice i košulje.

Ono što je H&M počeo prije dugo godina s dizajnerskim suradnjama, danas kao princip poslovanja uzima svaka veća mainstream kuća. Gap očekuje da će im Ye zaraditi milijardu dolara u pet godina poslovanja (ugovor je potpisan na 10 godina). U roku od pet dana ćemo znati kako je kolekcija prošla jer u današnjem svijetu ako ne “plane” odmah, niste je ni lansirali.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: