Skims, linija ženske odjeće došla je daleko od njezina osnivanja u 2019. Kim Kardashian je imala dobru viziju koju je nastavila njegovati i njezin brend je sve više rastao. Osim što je konstantno prilagođavala proizvode potrebama kupaca, znala je i kako ih najbolje promovirati – zadnja kampanja uključivala je svjetsku senzaciju Cardi B. Sada Kim K ima novi cilj i to redefinirati muško donje rublje lansiranjem Skims Mens kolekcije.
Skims Mens
Ono u što smo sigurni je da Kim Kardashian zna izabrati prava lica za svoje kampanje, što je ponovo pokazala i u ovom slučaju. Nova Skims Mens kolekcija lansirana je „All-Stars“ kampanjom u kojoj se pojavljuju kultni sportaši Neymar Jr, obrambeni igrač NFL-a Nick Bosa i NBA zvijezda Shai Gilgeous-Alexander. Fotografirala ih je Donna Trope, dugogodišnja suradnica Skimsa, a svaki sportaš simbolizira izvrsnost kroz svoj osobni stil i sposobnost povezivanja s publikom daleko izvan područja sporta.
„Širenje na prostor muške odjeće velika je prekretnica za brend i dokaz Skimsove predanosti pružanju rješenja za sve“, izjavila je Kim Kardashian. „Imati ikonu poput Neymara Jr. kao lice naše kampanje za lansiranje, zajedno s NBA All-Starom, Shai Gilgeous-Alexanderom i NFL-ovim najboljim obrambenim igračem Nickom Bosom, mislim da dovoljno govori o načinu na koji je Skims evoluirao u brend koji može pružiti utjehu za svu publiku, ne samo za žene. Nevjerojatno sam uzbuđena zbog ovog sljedećeg poglavlja za Skims i jedva čekam da svi iskuse našu nevjerojatnu ponudu proizvoda“, nadodala je.
Za svoje debitantsko izdanje, Skims Mens predstavlja tri različite kolekcije – ‘Cotton’ koji nudi osnovne komade izrađene od mekane mješavine pamuka, ‘Stretch’ koji se sastoji od temeljnih dijelova koji zadržavaju svoj oblik i ‘Sport’ posebno dizajniran za poboljšanje sportskih performansa s laganim i prilagodljivim slojevima. Cijelu kolekciju sada možete pogledati na web stranici brenda.