Gucci u zadnje vrijeme ima ultra popularne kampanje – u zadnjoj su se pojavili Kendall Jenner i Bad Bunny koji su uz šetnju aerodromom s popularnim Gucci torbama obznanili svoju vezu. Prošli mjesec je kultni motiv kuće Gucci Horsebit proslavio svoju 70. obljetnicu u još jednoj kampanji gdje je lansirana i Gucci Horsebit torba kojoj nije trebalo dugo da postane jedna od najpopularnijih torba godine.
Modna kuća ne staje tu i u novoj kampanji obilježava 70. godišnjicu Horsebit 1953 mokasinki. Ovaj put Gucci je izabrao Paula Mescala i Xiao Zhana za ambasadore u kampanji i kao i obično, nije pogriješio. Glumac i pjevač poziraju na slikama dok nose legendarne cipele u crnoj i smeđoj boji pokazujući njihovu bezvremensku privlačnost i eleganciju. Njihove modne kombinacije ukazuju na svestranost cipele – Zhan nosi kombinaciju s laganim smeđim kaputom, košuljom i opuštenim traperom dok je Mescal prisvojio opušteniji izgled u širokim tamnim hlačama i običnoj bijeloj majici.
Sofisticirana silueta prošla je mnoge generacije i postala oznaka za luksuz i udobnost. Prepoznatljivi motiv mokasinke – Gucci Horsebit, nalazi se na prednjem dijelu cipele i pretvara je u otmjeni suvremeni modni komad koji u isto vrijeme utjelovljuje bogatu povijest brenda. Gucci Horsebit 1953 mokasinke iz kampanje dostupne su na online trgovini brenda već sada.