Georgina Rodriguez je najtraženija influencerica danas

Vjerojatno ste gledali dokumentarnu seriju „I am Georgina“ koja je Ronaldovu suprugu Georginu Rodriguez dodatno pozicionirala kao najtraženiju influencericu danas
08.11.2023.
IMAGE SOURCE: Marciano Guess
RECOMMENDED

Utjecaj Georgine Rodriguez nije ostao nezamijećen ni u kultnom brendu Guess koji ju je angažirao za svoju jesensku kampanju. Koncept i kreativno vodstvo potpisuje Paul Marciano, a iza kamere se našla talijanska fotografkinja Nima Benati. Kampanja je zamišljena kao prikaz jednog dana u životu Georgine Rodriguez koji je ispunjen glamurom. Ako ste gledali Netflixov dokumentarac, onda znate da Guess prikazuje realnu sliku jer Georgina doista živi luksuzan život i čini nam se da najviše od svega uživa u odijevanju i biranju modnih kombinacija. Kao lokacija za snimanje kampanje je poslužio povijesni hotel Santo Mauro u Madridu koji je izgrađen u 19. stoljeću.

Georgina Rodriguez

Guess je oduvijek bio poznat po lijepim i seksepilnim modelima. Sva njihova zaštitna lica su postala velike zvijezde (ako to već nisu bile prije angažmana) te se Georgina savršeno uklapa u taj niz ljepotica koje su krasile njihove kampanje. Paul Marciano je lansirao mnoge karijere u modelingu i točno zna kakva žena treba predstavljati Guess. Snažna, samopouzdana, seksepilna i odlučna, što su kvalitete koje je prepoznao u Georgini.

Georgina Rodriguez

Na raskošnim vizualima Georgina nosi korzetiranu haljinu vintage izgleda ukrašenu predimenzioniranim ružama koju su stilisti za kampanju uparili sa smaragdno zelenom torbom Stephi Bamboo s ručkom od bambusa. Drugi vizual je posvećen bijeloj pletenoj mini haljini s minijaturnim volanom na rubu i narančastoj kožnoj torbi s ručkom od bambusa. Georgina je odjenula i savršenu malu crnu haljinu u Hollywood stilu koja je idealna za večernje izlaske i sezonu blagdanskih partyja koji nam sad dolaze.

O angažmanu je izjavila: „Počašćena sam što sam pozvana da budem dio ove kampanje za Guess i za Marciana. Jako volim ovaj brend i vrijednosti koje promiče. Volim nositi njihove kolekcije jer se u njima osjećam moćno i seksi. U sebi nose poseban ženstveni karakter, a pritom odražavaju bezvremenost“ – rekla je Georgina.

Jesenska kolekcija Guess Marciano upravo donosi ženstvene modele koji lijepo odijevaju žensko tijelo. Silueta je senzualna na večernjim haljinama koje pozivaju na party. Kolekcija pletiva je iznimno kvalitetna i trendovska i možete je nositi od jutra do večeri. Očekujte i popularne setove u baršunastim i glossy teksturama za dan i noć. Veći dio kolekcije je dostupan na webshopu Fashion & Friends, na istoimenoj aplikaciji Fashion & Friends te na prodajnim mjestima brenda Guess.

shopping lista by Georgina Rodriguez

SAZNAJ VIŠE: