Kylie Jenner je rasprodala više od pola kolekcije za Khy

Kylie Jenner je prije tri dana lansirala vlastiti brend Khy uz veliku medijsku pompu. Izgleda da se pr isplatio jer je uspjela rasprodati dobar dio kolekcije
03.11.2023.
IMAGE SOURCE: Khy Instagram
RECOMMENDED

Wall Street Journal, Vogue, WWD, samo su neki od medija koji su popratili lansiranje brenda Khy s potpisom Kylie Jenner što dokazuje da Kris Jenner radi bolje od pola pr odjela velikih modnih kuća. Khy je lansiran 1.11. uz obilje promocije na društvenim mrežama i naravno ne bez kontroverze koju je pokrenula mlada dizajnerica Betsey Johnson koja je optužila Khy za kopiranje njenog koncepta. Ipak, lansiranje samog brenda je prošlo bez većih komplikacija jer su se optužbe uskoro zataškale i Kardashian mašinerija (potpomognuta s Hailey Bieber) je u prvi plan stavila uspjeh mlade poduzetnice.

khy

khy

Khy kolekcija

Kolekcija je nastala u suradnji s berlinskim brendom Namilia i ima 12 komada. Kako stvari stoje, Khy će raditi po sistemu dropova i radit će se o limitiranim kolekcijama koje bi trebale odražavati osobni stil Kylie Jenner ali i ostalog guest dizajnera koji će ih osmišljavati u suradnji s njom. U prvom dropu dominira umjetna koža. Oversized baloner motorističkog stila se rasprodao prvi, a mnoge je podsjetio na dizajn brenda Khaite. Kylie je svojoj publici ponudila mini i midi haljine koje prate liniju tijela te nekoliko kratkih jakni koje se nose preko basic komada kao što su tajice i obična majica koja podsjeća na Skims.

khy
khy
khy

khy

Cijene su srednje kategorije i baloner je koštao 250 dolara, a haljine su 120 dolara. Moramo reći da unatoč kritikama javnosti kolekcija ne izgleda loše. Ne radi se o nekom dizajnerskom vrhuncu sezone, ali postoji puno celebrity brendova koji nisu isporučili ništa novog pa opet imaju kupce za svoj dizajn. Ovi modeli nisu puno drugačiji od nečega što možete pronaći u Zari i vjerojatno je to razlog zašto su cijene razumnije jer Kylie Jenner zna da njeno ime prodaje brend, ali je dovoljno iskusna u poslu da zna da ne može konkurirati high end brendovima i da njena publika ne može priuštiti skupe stvari.

SAZNAJ VIŠE: