Intrigantna kampanja The Touch brenda Metoda ispričana kroz plesni pokret

Naš mladi brend namještaja Metoda za kraj godine lansirao je intrigantnu vizualnu kampanju The Touch (Dodir) koja se nadovezuje na filozofiju brenda Racionalno / Iracionalno
30.12.2023.
IMAGE SOURCE: Franjo Matković
RECOMMENDED

“Tema Dodira ističe taktilni doživljaj namještaja koji se odvija nesvjesno, a snažno utječe na kvalitetu našeg života. Ovo je pogotovo važno kada je riječ o namještaju od masivnog drveta, poput Slavonskog hrasta kojeg koristi Metoda. Osjetilo dodira dolazi prvo, prije vida i govora. Margaret Atwood u romanu Slijepi ubojica govori kako je jezik dodira prvi i posljednji jezik te uvijek govori istinu. Ovaj editorial je istraživanje Metodine filozofije,

Nova kampanja brenda Metoda

Racionalno/Iracionalno kroz interakciju Dodira čovjeka i namještaja, odnosno ekspresije naših unutrašnjih doživljaja, intimnog svijeta i zaigranosti ljudske prirode. Kada je namještaj izrađen od kvalitetnih sirovina, dobro dizajniran i proizvoden, dugo ostaje u našim životima,  vežemo se uz njega jer nosi memoriju mnogih naših doživljaja i uspomena.” – objašnjava Tatjana Bartaković, kreativna direktorica kampanje iz Oda Communications. Kampanja The Touch predstavlja šest primjeraka namještaja iz kolekcije Metode – stolicu Joi (Regular Company), stolicu Patrona (Grupa), stolicu Transom (Simon Morasi Piperčić), stolicu Dimensia (Mladen Orešić), stolicu Woody Alien & stol Tavolta (Numen/ForUse) te komodu Potka (Neisako).

Franjo Matković autor je fotografija, snimatelj i režiser prvog videa kampanje The Touch by Woody Alien / Tavolta. Serija od preostalih pet videa očekuje se u siječnju. Samu srž ideje kroz svojevrsni performance izvrsno je izvela plesačica i model Filipa Ledić. Marcela Vrček za svaku je scenu osmislila minimalistički, ali upečatljiv styling zahvaljujući kojem je naglasak na doživljaju pokreta izvođačice i njezinoj plesnoj interakciji s namještajem. Šminku je realizirala Iva Rukavina.

BURO. Promo / Sponzorirani sadržaj

Naziv projekta: Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN / Naziv korisnika: Spin Valis d.d. / Ukupna vrijednost projekta: 118.635.689,57 HRK/ 15.745.661,90 EUR / EU sufinanciranje projekta: 60.233.713,38 HRK / 7.994.387,60 EUR

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis d.d.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Brend: @metoda_collection
Production: @odacommunications 
Creative director: Tatjana Bartaković @misstaychi (Oda)
Photo & video: Franjo Matković
Model: Filipa Ledić
Styling: Marcela Vrček
MakeUp: Iva Rukavina

SAZNAJ VIŠE: