Kako je Mercedes G-Wagon postao statusni simbol?

Kako je velik i robustan automobil poput Mercedes G-Wagon modela koji je bio namijenjen za vojne svrhe postao simbol luksuza?
21.02.2024.
IMAGE SOURCE: @mercedesbenzgclass/Mercedes-Benz
RECOMMENDED

Kada spomenemo luksuzne automobile sigurni smo da vam je prva asocijacija Porsche 911 ili nešto slično njemu, no unazad nekoliko godina prava definicija luksuza postalo je nešto potpuno suprotno. Automobil koji je osvojio svijet i koji se sve više počinje vezati uz luksuz je Mercedes G-Wagon, SUV koji vas može prevesti i preko najtežih i najzahtjevnijih terena uz maksimalan komfor i osjećaj luksuza.

G-Wagon

Povijest G -Wagona

Povijest ovog automobila je vrlo zanimljiva, jer je G klasa prvotno bila razvijena za vojsku, te je tek naknadno predstavljena i kao civilni automobil, uz neke manje preinake kako bi bio privlačniji širem tržištu. Tek 1990., za 10. godišnjicu postojanja, je G klasa dobila manje preinake koje su ovaj model učinile vrlo luksuznim, poput kožnih sjedala, tempomata i detalja od drveta u interijeru, no eksterijer je i dalje zadržao robustan izgled. U narednim godinama nije dolazilo do većih promjena, sve do iduće okrugle godišnjice, kada je predstavljen G 500 Classic model koji je imao V8 motor, te je u svaki model dodan multifunkcionalni volan. Kasnije iste godine predstavljen je i G 55 AMG model, najsnažnija G klasa do tada.

Zašto je G klasa postala statusni simbol?

Možemo se složiti kako je cijena vrlo često ono što izdvoji određenu stvar kao svojevrstan statusni simbol, a poprilično visoka cijena je ono što G klasa i ima. Ono što opravdava cijenu G klase je činjenica da je ovo automobil s bogatom povijesti koji od svojih samih početaka pokazuje koliko je pouzdan i siguran, a luksuzan interijer je samo dodatan plus. Privlačnost G klase proizlazi iz vrlo uspješnog spoja starinskog i modernog, gdje se klasičan vanjski izgled automobila vrlo uspješno spaja s modernim interijerom koji postavlja vrlo visoke standarde za luksuzne automobile.

https://www.instagram.com/p/C3YV65HI-QV/?hl=hr

Naravno, poznate osobe su glavni trendsetteri pa bi mogli reći kako su i oni zaslužni za popularnost ovog automobila, jer je G-Wagon možda ipak malo suptilniji (iako fizički mnogo veći) od Porschea ili Ferrarija kojeg možemo čuti da dolazi iako je nekoliko kilometara udaljen. Usudila bih se ići i do toga da su G-Wagon – i postali svojevrstan modni dodatak zbog svog vrlo specifičnog i privlačnog izgleda, pa ćete ih baš zbog toga vidjeti na mnoštvu paparazzi fotografija poznatih osoba. Vrhunske suradnje su još jedna od stvari koje G klasu ističu iz mase SUV modela, poput prošlogodišnje suradnje s brendom Moncler na takozvanom projektu Mondo G ili suradnje s Off-Whiteovim izvršnim direktorom Virginom Ablohom.

@mercedesbenz

PROJECT MONDO G: A Mercedes- Benz x @MONCLER art piece with huge balloon wheels and an over dimensional zipper. #Moncler #MercedesBenz

♬ original sound – Mercedes-Benz

@mercedesbenz

Entering another dimension with a voyage that defies gravity and reality. #MercedesBenz #Moncler #MONCLERGENIUS

♬ Originalton – Mercedes-Benz

Mercedes Benz x Virgil Abloh

Vrlo je teško održati status kultnog duži niz godina, no za Mercedes G-Wagon ovo nije problem zbog bezvremenskog eksterijera koji u kombinaciji sa stalnim tehnološkim unaprjeđenjima osigurava da automobil ostane relevantan i poželjan. Osim toga, veliku ulogu je imala, a i dalje će imati vrlo ekskluzivna cijena ovih automobila, zbog koje su oni dostupni samo određenoj klijenteli koja ih može priuštiti.

Sve ono što se smatra simbolom luksuza nikada nećete vidjeti na billboardu, televizijskoj reklami ili na letcima koji se dijele u dućanima, ali unatoč tome svaki dan ćete barem jednom negdje vidjeti baš taj simbol luksuza. G-Wagon model sigurno niste nikada vidjeli na televiziji ili na plakatu, no vidjeli ste ga na nekom portalu u pozadini fotografije poznate osobe, vidjeli ste ga na svom Instagram feedu ili možda na Pinterestu, ukratko nikada ga niste vidjeli u reklamnom obliku, baš zato što klijentela koja si može priuštiti ovaj proizvod rijetko kupuje putem reklama i oni točno znaju što žele bez da im se to mora reklamirati.

SAZNAJ VIŠE: