I prije nego što slučajno pomislite da je ova tvrdnja neka opaska za Massimo Dutti prekinut ću vas i reći da to nije slučaj. Danas high end u većini slučajeva izgleda kao high street i zato veliki broj brendova i gubi kupce koji se radije odlučuju za middle range kuće čiji komadi ne koštaju kao da su napravljeni od posljednjeg komada kože na zemlji. The Row uživa veliku popularnost u svijetu mode i sa sigurnošću mogu reći da je to jedini američki brend koji može stati uz bok europskim kućama. Zato i predstavljaju svoje kolekcije u Parizu, a ne u New Yorku. U posljednje dvije godine sestre Olsen su izazvale pomutnju s nekoliko launcheva, a tome su pomogle i sve svjetske influencerice (Kendall, Rosie H, Whiteley, Bieber) koje su odjednom prigrlile The Row kao brend čije torbe i haljine nose. The Row je trenutačno procijenjen na milijardu dolara i u ovoj godini su njihove dionice kupila braća Wertheimer koji posjeduju Chanel, ali i grupacija L’Oreal. Logično je da s nekim mainstream uspjehom kreće i inspiracija za sve high street brendove, a Massimo Dutti tu prednjači.





Massimo Dutti Studio kolekcija
Massimo Dutti briljira u posljednje dvije godine,a njihove Studio kolekcije su doista konkurentske i za većinu high end kuća. U ovoj kategoriji su cijene naravno više, ali svi komadi su načinjeni od vrhunskih materijala i onda bar znate u što ulažete novac.












U Studio kolekciju posežete kada tražite neki ekstra komad za specijalnu prigodu ili jednostavno želite nešto posebno , a da nije u ponudi standardne linije. Nova kolekcije me jako podsjetila na The Row zbog pročišćenih linija, understated luxury dojma cijele kolekcije, ali i nekih japanskih momenata u dizajnu koje je The Row imao tijekom kolekcija. Na primjer The Row kolekcija iz 2018. je bila inspirirana radom umjetnika Isamua Noguchija, a i kroz ostale kolekcije često imaju neku posvetu japanskom minimalizmu. Ako vam nije do šljokica već ciljate na bezvremenski minimalizam, Studio kolekcija je dostupna online.