Martina vodi jedan od omiljenih domaćih beauty brendova. Ovo je njena priča o uspjehu

Koliko je teško danas plasirati se na tržište i onda vam se dogodi totalni krah? Otkrijte priču o usponima i padovima koji su stvorili BOOLAB
15.07.2022.
IMAGE SOURCE: Boolab Instagram

Jedan od najzanimljivijih domaćih beauty brendova je sigurno Boolab. Osim što donosi kompletnu rutinu preparativne kozmetike za njegu lica, Boolab nudi široku paletu dekorativne kozmetike koju Hrvatice obožavaju. Maštovita Martina Karalić iz Osijeka nam otkriva sve tajne uspjeha, kako se nositi sa stotinu zatvorenih vrata i unatoč svemu uspjeti. Koliko uspona i padova stoji iza vaših lips&cheeks stickova? Što je sve potrebno da osvojite kozmetičke police? Otkrijte priču koja stoji iza stvaranja jednog od najuspješnijeg beauty brenda na ovim prostorima.

Pronašla si u svijetu ljepote. Što te odvelo na put do otvaranja vlastitog brenda?

Rekla bih ja u svijetu, ljepota je vrlo osobna i teška za definirati. Meni je gotovo sve što me okružuje lijepo. Naša “drugačijost”, naša “čudnost”, naše to sam što jesam je ono što je pokrenulo ovaj brend i to je ono što je uistinu ljepota. Sanjala sam da ću postati netko tko se bavi podmorjem, tko pomaže i proučava životinje, dok nisam ostala trudna i sve se promijenilo. Imala sam 29 godina i prvi puta sam osjetila jednu ogromnu odgovornost za svoje još nerođeno dijete, svijet i sve u njemu. Pokucala na stotine vrata, toliko odgovora “NE” , toliko savjeta o rizičnosti svega, uglavnom ja sam sljedila svoju intuiciju i nije me iznevjerila. Boolab je nastao da vas podsjeti na to da ste odlični baš ovakvi kakvi jeste, jer i on sam po sebi nije samo normalna firma koja se bavi kozmetikom. Skinimalizam o kojem svi danas pišu sam razvila prije pet godina. Nikada nisam sljedila trendove, više sam stvarala svoje. Nisam od onih koji se opterećuju uniformiranošću ili mišlju koliko će se što prodavati. Željela sam stvarati nešto predivno, sigurno i pristupačno, to su bili elementi koji su pokrenuli Boolab. Sve što stvaram je vrlo jednostavno za korištenje, gledam da su proizvodi najviše kvalitete kao i sama sirovina. Pakiranje minimalno, lijepo i ekološki prihvatljivo. Željela sam više od kozmetike i to sam i dobila.

Kako izgleda tvoj kreativni proces stvaranja proizvoda?

Proces stvaranja je za mene vrlo osobna stvar obzirom da ja ne radim s timom ljudi koji razvijaju neke ideje i projekte. Vrlo je rijetko da iza brenda stoji samo jedan čovjek, ali evo, sve što vidite u Boolab-u sam samo ja. Svaka nova ideja je potaknuta potrebom, ili je samo zabavna, ili želim  pojednostaviti nešto što već postoji kako bi imali više vremena za sebe, obitelj, svijet. Sve treba imati svoju svrhu i cilj tako je s mojom kozmetikom, jedan proizvod doslovno može zamijeniti tri. O tome je riječ ustvari, poigrati se mišlju i na kraju zaista ostvariti svoju misiju da umjesto 10 bočica i kutijica imamo samo tri. Nije sve u ideji, kreativni proces traje i vrlo je zahtjevan. Ne radi se tu o tome da sam se nečega sjetila pa sad idemo to nasipati i prodavati. Tu vam ulazi cijeli jedan niz proučavanja, testiranja, razmišljanja… Želim da je svaki moj proizvod doveden do savršenstva, i da kad dođe do svog kupca ostavi ga apsolutno zapanjenim i zadovoljnim. Kad malo bolje razmislim Boolab stvarno je kao mala tvornica snova koji postaju stvarnost, i da ja kao mali čovjek mogu biti dio promjene osjećam iznimnu zahvalnost i privilegiju biti dio svega.

S kojim proizvodom si imala najviše komplikacija u nastajanju?

Najzahtjevniji proizvodi su svakako bili dekorativni proizvodi, odnosno lips&cheeks i liquid eye shadows. To mi je definitivno bio najveći izazov ikada. Mislim, ustvari, gotovo sam sigurna da s balmovima, sam prvi hrvatski brend koji je izbacio dekorativni prvijenac u obliku multi balmova za oči, usne i obraze. Na njih sam iznimno ponosna, jer su zahtijevali užasno puno truda, istraživanja i testiranja.

Pokušajte si zamisliti da svaku tubu napunite sami, svojim rukama, zgrbljeni po 10 sati, jer svaka tura vam daje samo 20 komada. Uglavnom željela sam nešto luksuzno, jednostavno i zabavno. Svaka boja je moja kreacija, svako ime sam im sama nadjenula, željela sam da šminka bude zabavna , da se s njom osjećamo svoji i da je dio nas. Žena koja nosi boolab je baš onakva kakva želi biti, slobodna u svojoj ljepoti, ona nosi tu šminku, a ne obrnuto jer to je ono što vas čini, trebate biti svoja muza, jer meni u stvaranju je svaka žena oličenje savršenstva. S boolab šminkom izgledate kao da vas je ugrizao vjetar, kao da ste se ljubili čitavu noć, kao da ste kraljica disko podija, sjajite u mraku, sve to ste baš vi.

Koji proizvod ima najzanimljiviju pozadinsku priču o nastajanju?

Mislim da CHUBBY BUNNY ima najbolju i najplemenitiju priču od svim mojih proizvoda, jer je nastao kako bi pomogao mom Samuelu u borbi s atopijskim dermatitisom, i gle čuda uspjelo je. CHUBBY BUNNY nije lijek za atopijski dermatitis, on je linija proizvoda koja produžava stanje mirovanja i odgodu korištenja kortikosteroida, kod nekih je u potpunosti nestao i to je linija na koju sam najviše ponosna. Nije samo za klince već za sve ljude koji imaju ekstremno suhu i osjetljivu kožu. Već nakon prvog korištenja ćete vidjeti razliku, to vam obećava BUCMASTI ZEC.

Prošle godine Instagram profil ti je bio hakiran, ali brzo si se oporavila. Čemu te najviše podučila ova situacija?

Kao u svakom poslu ima tu i stvari koje vas žešće unazade. Kao naprimjer Instagram profil koji stvarate godinama, skupljate followere, ljude koji vas žele gledati i dati vam podršku i onda sve u jednoj sekundi nestane. Hakiranje profila mi je bio užasno težak udarac za poslovanje i mene osobno, svi znamo koliko je teško u današnje vrijeme se plasirati na tržište i onda vam se dogodi totalni krah. Moj profil nije nikada vraćen ali se novi napunio u roku 48 sati jer se čitava moja divna zemlja potrudila da se svi ponovno okupimo na novoj platformi. Želim ovim putem reći da moj Instagram vrvi fantastičnim ljudima, hrpom energije koja vrije i stvara, zato nikada neću stati, samo rokam dalje jer to dugujem svima koji vole boolab.

Što nam novo spremaš?

Što nam dolazi na jesen, definitivno proširujem paletu boja lips&cheeksa, i još razvijam ideju o pilingu za vlasište jer ima puno ljudi koji s tim imaju problem jer i vlasište je koža, i jedan predivan piling za tijelo koji se kao i sve u Boolabu može pojesti. Naravno da tu ima još toga ali ne želim vam baš sve otkriti.

Što ti je najdraži dio tvog posla?

Najdraži dio mog posla je što ga uopće ne smatram poslom nego produžetkom sebe, svoje energije koja raste i mijenja oblike svakodnevno. još jedan benefit su ljudi koje sam upoznala koji uopće nemaju veze s kozmetikom, odnosno nisu proizvođači nego imaju neke druge priče, spojio nas je svemir. Svi koji su mi pomogli ili se samo zabavljali, pričali sa mnom će se prepoznati. Ovaj svijet je mjesto gdje nastaju predivne priče, gdje humanost biva prepoznata, jer jednostavno odbijam živjeti u svijetu gdje se dobrota smatra slabošću. Zato skupite muda i budite dio svog i tuđeg postojanja.

SAZNAJ VIŠE: