SEARCH

Martin Scorsese lice je kampanje za Kith x Giorgio Armani suradnju

Giorgio Armani svoju prvu suradnju predstavlja kampanjom čije je glavno lice kultni filmski redatelj Martin Scorsese. Pogledajte što možete očekivati
04.09.2024.
IMAGE SOURCE: @ronniefieg/@martinscorsese_
RECOMMENDED

U svijetu mode svaki dan izlaze nove vijesti, suradnje, kolekcije i trendovi te nas tek poneka uspije uistinu oduševiti no, ova vijest je uspjela oduševiti čitavu modnu industriju. Riječ je o suradnji kultnog talijanskog modnog dizajnera Giorgia Armanija i američkog modnog i lifestyle brenda Kith. Sama činjenica da se Armani odvažio na suradnju mnoge je oduševila, jer do sada nije imao niti jednu kolaboraciju ni s kim te mnogi nisu vjerovali kako postoji i jedna bolja vijest od ove. No, sada znamo kako se ovoj suradnji, kao lice kampanje, pridružilo još jedno legendarno ime, kultni filmski redatelj – Martin Scorsese.

Martin Scorsese i Ronnie Fieg

Ronnie Fieg, osnivač i kreativni direktor brenda Kith, najavio je ovu suradnju putem društvenih mreža te je ujedno izrazio i svoje divljenje prema samom Armaniju, nazivajući ga svojoj „zvijezdom vodiljom.“ U svojoj objavi Fieg je istaknuo utjecaj Armanija na modni svijet, ali i na sebe samoga te ga je nazvao čovjekom koji je promijenio način na koji se svijet oblači, a s ovom izjavom se i mi sami u potpunosti slažemo. Fieg je također otkrio kako je inicirao razgovore s Armanijem prije nešto više od godinu dana, jer je osjetio kako su on i njegov tim, ali i čitav brend spremni na ovaj korak nakon četiri godine proizvodnje odjela – Armanijeve specijalnosti.

Giorgio Armani i Ronnie Fieg

Umjesto uobičajenom prezentacijom, Fieg je svoje ideje predstavio kroz knjigu koja je sadržavala sve njegove vizije za ovu suradnju, a čini se kako je ova inovativna metoda predstavljanja ideja urodila plodom i osvojila samog Armanija. Nakon što su dizajni razrađeni, samo je bilo prirodno odabrati adekvatno lice za ovako važnu kampanju, te se u ovom slučaju Martin Scorsese nametnuo kao vrlo očit izbor. Scorsese i Armani dugogodišnji su prijatelji, a već su i surađivali kada je Scorsese režirao dokumentarac Made in Milan, koji je fokusiran na Armanijev život i karijeru.

Giorgio Armani i Kith

Osim fantastične kampanje, Kith i Armani organiziraju prigodan događaj u New Yorku koji će označiti početak globalnog lansiranja kolekcije. Na ovom pop-up događaju u redizajniranoj kući na Upper East Sideu u New Yorku, posjetitelji će moći vidjeti kolekciju prije nego što ona službeno izađe. Kolekcija će od 13. rujna biti dostupna online i u trgovinama u SAD-u i Kanadi, a od 20. rujna moći ćemo ju pronaći i u trgovinama diljem Europe, ali i na službenoj stranici brenda Kith.

SAZNAJ VIŠE:
Lea Ladišić Marković
| 21.08.2024.