Marija Tarlać: srpska dizajnerica koja je u svega šest godina stvorila jedan od najuzbudljivijih brendova u regiji

03.12.2021.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Beogradska dizajnerica Marija Tarlać i njen istoimeni brend dobro su znano ime na regionalnoj modnoj sceni. Premda je brend pokrenula relativno nedavno, 2015. godine, nakon uspješne manekenske i televizijske karijere, on je iznimno brzo prerastao sve gabarite “mladog” brenda, stekao prepoznatljivost i postao jednim od najuzbudljivijih modnih etiketa u regiji, a zahvaljujući nedavno pokrenutoj web trgovini, i u inozemstvu.

Ono što odlikuje dizajnerski potpis Marije Tarlać, a u čemu se zasigurno krije tajna njegove omiljenosti, su besprijekorni krojevi, bezvremenska elegancija koja nadilazi trendove i sezone, pedantnost i preciznost u izradi, kvalitetni materijali, čiste linije i posvećenost detaljima. Marijine kreacije su nosive, ali uvijek s nekim pomakom, pa makar decentnim, i onom notom posebnosti koja ih čini drugačijima zbog čega su savršeni stilski suputnik prilagodljiv različitim prigodama. Od samih početaka pa sve do danas, iz sezone u sezonu oduševljava svojim modnim pričama, pa tako oduševljenje nije izostalo niti izlaskom najnovije kolekcije, one namijenjene sezoni jesen/zima 2021/22., a posebno nas je obradovala vijest da se brend nastavlja širiti čak i u ovim kriznim vremenima. Naime, Marija u planu ima čak dvije nove trgovine koje svoja vrata otvaraju uskoro. 

BREND MARIJA TARLAĆ POKRENULI STE 2015. GODINE, A U SVEGA NEKOLIKO GODINA OKUPILI STE TIM I POSTALI VRLO PREPOZNATLJIVO IME NA REGIONALNOJ MODNOJ SCENI. KAKO JE TEKAO VAŠ MODNI PUT?

S ponosom mogu reći da smo od male proizvodnje koja je pokrenuta 2015. godine i koju su u tom trenutku činile svega tri zaposlene žene, sada firma koja broji preko 20 zaposlenih. Funkcioniramo kao tim u kojem, iako svatko zna koje su njegove odgovornosti, uvijek smo tu da jedini drugima priskočimo u pomoć i da se nadopunjujemo kako bismo, prije svega, zadovoljili želje naših klijenata, a pri tome ostali dosljedni sebi. 

Kada je riječ o prepoznatljivosti, rekla bih da se ona prije svega ogleda u kvaliteti našeg brenda, odnosno u tome što je naša ideja, od prvog dana bila da na tržište plasiramo komade napravljene od najkvalitetnijih materijala, koje prate odlični krojevi, precizna i uredna izrada, a da pri tome cjenovni rang naših modela bude apsolutno realan, (usudila bih se reći čak i povoljan) shodno tržištu na koji ga plasiramo.

VEĆ JE NA PRVI POGLED JASNO DA PRIDAJETE PAŽNJU I NAJSITNIJIM DETALJIMA, SVAKI KOMAD IZRAĐUJETE RUČNO, VAŠ DIZAJN NE ROBUJE TRENDOVIMA I TEŽI BEZVREMENOSTI, A ISTOVREMENO JE VRLO SUVREMEN. KOJA JE FILOZOFIJA VAŠEG BRENDA? VJERUJEM DA SVAKI KOMADOM NASTOJITE KREIRATI NEŠTO VRIJEDNO ŠTO ĆE LJUDI NOSITI GODINAMA.

Upravo tako. Moglo bi se reći da ste ovim pitanjem istovremeno i dali odgovor koji ni sama ne bih mogla bolje opisati. (smijeh) Smatram da se ključ dobrog modnog brenda ogleda upravo u kvaliteti, smjelosti da uvijek napravite nešto drugačije, a pri tome ostanete dosljedni i vjerni sebi i svom kreativnom izrazu. Mislim da je to jedini način kojim se može postići trajanje i bezvremenost koja je danas, u vremenu fast fashiona i robovanja trendovima, postala ne samo recept za uspjeh već i dužnost i obaveza svih nas koji sebe smatramo ljubiteljima mode, a prije svega modnim stvaraocima.

NEDAVNO STE POKRENULI I WEBSHOP. JE LI TAJ POTEZ “INSPIRIRALA” KORONA KRIZA? KAKO SE PANDEMIJA ODRAZILA NA VAŠE POSLOVANJE I KREATIVNOST?

U našem slučaju ideja o webshopu je rođena prije pojave korone. Sama realizacija je bila dosta zahtjevna jer smo željeli da od trenutka podizanja online platforme sve funkcionara savršeno, kao prilikom naručivanja i kupovine u bilo kojem worldwide webshopu. Nju je, prije svega inspirirala i inicirala velika potražnja naših klijenata izvan granica Srbije, kao i značajan broj upita iz inozemstva kako i kada će naši modeli biti dostupni za kupovinu u zemljama regije i šire. Nedavno smo i predstavili novu kolekciju za Fall/Winter 2021/2022, a modeli iz ove kolekcije su trenutno dostupni za kupovinu preko našeg sajta, u svim zemlji i inozemstvu.

KADA GLEDAM VAŠ DIZAJN, PEDANTNE KROJEVE I KOMADE KOJE IZGLEDAJU ISTOVREMENO JEDNOSTAVNO, A OPET NEKAKO POSEBNO, MORAM PRIZNATI DA ME PODSJEĆAJU NA ZLATNU ERU CELINEA KADA JE NA ČELU BILA PHOEBE PHILO. KAKO BISTE VI SAMI OPISALI SVOJU ESTETIKU? IMATE LI MODNE UZORE?

Prije svega hvala na komplimentu! Ne volim graditi svoje kolekcije vodeći se nekim modnim pravilima ili uzorima. Ako postoji jedno pravilo kojeg se pridržavam, to je da kreiram ono što bih i sama voljela nositi. Tako je bilo od prvog dana nastanka brenda i otvaranja radionice, tako je i danas. To i jest jedan od razloga zbog kojeg sam posebno ponosna na brend i na tim, zato što nam i danas dolaze klijenti sa željom i upitima vezanima za komade iz kolekcija nastalih prije dvije, tri ili pet godina.

Marija Tarlać: srpska dizajnerica koja je u svega šest godina stvorila jedan od najuzbudljivijih brendova u regiji (фото 13)

ČESTO SE NA NAŠEM “BRDOVITOM BALKANU” MOŽE ČUTI KAKO JE TEŠKO USPJETI U SVIJETU MODE. JE LI TO TOČNO? KOJI JE VAŠ RECEPT ZA USPJEŠNO POSLOVANJE U HIROVITIM MODNIM VODAMA?

Rekla bih da sam Vam u prethodnim odgovorima na neki način odgovorila i na ovo pitanje. Mislim da recept za uspješno vođenje bilo kakvog poslovanja ne postoji. Bio bi kliše kada bih Vam rekla da su posvećenost, upornost, rad na sebi i svojevrsni izlazak iz zone udobnosti koraci u postizanju svakog cilja, ali oni to i jesu, bar su bili u mom slučaju. Ako tome dodate i to da izaberete posao koji volite i koji vam svaki dan predstavlja dodatno uzbuđenje i motivaciju, da oformite kolektiv koji na izazove gleda “istim očima“ onda smatram da se pravi uspjeh ogleda u mogućnosti da svaki dan živite svoju nekadašnju najveću strast, i da od toga stvorite profesiju, koja prije svega usrećuje vas same, a onda i veliki broj žena koji modu razumiju na sličan način.

NEDAVNO STE LANSIRALI NOVU KOLEKCIJU. RECITE NAM NEŠTO VIŠE O NJOJ.

Kada je riječ o našoj novoj kolekciji, kao i uvijek do sada naglasak je stavljen na materijale. Svi komadi iz nove kolekcije izrađeni su od najkvalitetnije vune, svile i viskoze. Naši modeli su napravljeni tako da prate liniju tijela, i da ističu sve najbolje na ženi. Bar ja to tako vidim. Tu su naše izrazito kratke mini haljine, koje preferiramo kombinirati s našim crnim hulahupkama, također novim proizvodom na koji smo jako ponosni i koji planiramo uvrstiti kao dio stalne kolekcije. Ni ova jesen i zima nisu mogle proći bez nezaobilaznih kaputa, kako onih svakodnevnih, oversized tako i izrazito elegantnih kaputa skrojenih od najfinijeg vunenog materijala, kao ni naših torbi koje su u ovoj sezoni dostupne u različitim bojama. Još jedan od noviteta koji smo predstavili u ovoj sezoni je i trikotaža. Rekla bih da je trikotaža nezaobilazna ove sezone, i jedan je od komada koji će tek osvojiti modno tržište regije.

OSIM ŠTO STE LANSIRALI NOVU KOLEKCIJU, SPREMATE SE OTVORITI I DVIJE NOVE TRGOVINE. KADA JE U PLANU OTVORENJE?

Radujemo se što već tijekom sljedećeg tjedna možemo najaviti otvaranje naše dvije nove trgovine. Prva, Marija Tarlac Mini je posvećena djevojčicama i to je nekako prirodan nastavak proširenja našeg brenda. Želimo našim najmlađim klijenticama pružiti mogućnost da nose odjeću namijenjenu dječjem uzrastu, a koje se po svojoj kvaliteti, dizajnu, kroju i izboru materijala ne razlikuju i ne zaostaju za modelima koje nose njihove mame. 

Druga trgovina, Marija Tarlac Home, je proizašla iz ideje da se plasira najbolje iz Srbije, tu prije svega mislim na naše lokalne proizvođače. Također, pored lokalnih imena, ponosni smo što smo uspjeli realizirati suradnju i s nekim od najpoznatijih brendova, kao što su Thames&Hudson, Pols Potten, Baobabb, Agustinus Bader, 111 Skin, Chatelier i mnogim drugima, čije ćete proizvode uskoro moći kupiti u našoj trgovini. Iskreno, ne mogu dočekati da nove trgovine počnu s radom i da vam pokažemo što je to novo što smo vam spremili za kraj ove godine. Moram priznati da i sama imam svoje favorite, a to su svakako naše posteljine i ne sumnjam da će one zasigurno postati zaštitni znak naše trgovine. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: