“Kolekcija svoje polazište pronalazi u elementima iz narodnih nošnji, posebice onih iz Dalmatinske zagore. Elementi su ponegdje uvećani i korišteni u drugačijem smislu, dok su negdje vrlo dosljedno ručno našiveni poput srebrnih dukata sa Vrličke narodne nošnje. Svi ti elementi se isprepliću sa siluetama koje prate liniju ženskog struka i još više naglašavaju bokove (kako je obično bivalo na ženskim narodnim nošnjama) koji su posebno uvećani”, opisuje dizajnerica Marija Kulušić novu kolekciju koju je upravo predstavila.


Elementi tradicije izvedeni na suvremen način
Kroz kolekciju se proteže pitanje nemara, bez značaja i propadanja narodnih nošnji te raznih elemenata koje viđamo na njima pa su oni raščlanjeni u vidu manjih detalja na određenim odjevnim predmetima ili namjerno nedovršeni/odšiveni.




Po prvi puta do sada u radu koristila se strojnim vezom koji je razvijen u suradnji sa Tajimom – vodećom tvrtkom za strojni vez. “Kao dobitnik njihove nagrade imala sam priliku posjetiti studio Auriga u Milanu i razviti dizajn koji je izrađen od metalnih niti sa perlicama od stakla. Radi se o elementima kakve viđamo na nošnjama, sa rupičastim perforacijama poput šlinge, no oni su inače izrađeni ručno, a ovdje je stroj odradio sav posao“, ističe.



Kolekcijom dominiraju haljine izrađene od svile i vune, no prisutna su i odijela, kaputi od vune i alpake te razni topovi i suknje od viskoze i vune. Dodatci poput šala i torbica također upotpunjuju kolekciju. Ponovno se vraća Duvet punjena torba sa ručkom od kože, u manjim dimenzijama, koju smo po prvi puta mogli vidjeti u kolekciji prije nekoliko godina. Za rad na kampanji, Kulušić se obratila timu s kojim uspješno surađuje kroz godine – Denis Butorac dok je za beauty potpis zaslužna Petra Sever. U ulozi modela je Ana Plišnić / Faith Mm. Istražite Marijinu kolekciju na web stranici brenda.





