Luksuzni brendovi krenuli su snažno sa svojim božićnim kampanja. Magično, slatko, čarobno, mistično…sve su to pridjevi koji opisuju vizualno poprilično privlačne kampanje u kojima se volimo izgubiti. Dok je Burberry u svoj projekt ubacio najslađe životinje, Louis Vuitton je za svoju kampanju Holiday 2023 odlučio s najnovijim vizualima istaknuti neke od svojih prepoznatljivih komada za putovanja, modne dodatke, torbe, obuću, mirise i slično tako što je napravio divan božićni vodič.

Louis Vuitton kampanja također otkriva asortiman prekrasnih svilenih šalova sa zanimljivim, bladanskim dezenom, kao i satova te sjajnog nakita. Louis Vuitton je podijelio asortiman u četiri kategorije nazivajući ih „City Guide”, odnosno “gradski vodič”.
„Cabinet of Wonders“ je prva kategorija gdje ćete pronaći oslikane novčanike i privjeske, plišane životinje s LV monogramom te šarmantne kovčege i narančastu Nano Alma torbu.

Druga kategorija je „Joy Of Travel“ u kojoj su istaknuti najpopularniji LV proizvodi za putovanja, od kofera i torbi pa do nesesera i udobnih tenisica.

Treća kategorija „Season of Sparkle“ obuhvaća najfinije mirise i najsjajniji nakit, kao i divnu Coussin PM torbu u kombinaciji sa Shake Slingback cipelama na petu.

Četvrta kategorija pod nazivom „Sporty Adventures“ sadrži sve za avanturiste: kape, buce, šalove, torbe za planinarenje, čarape, skijaške maske i bočice za vodu.
Upravo prošli tjedan, Louis Vuitton je otkrio svoju novu kolekciju LV Colormania koja služi kao posveta kući City Guide seriji. Uz LV Colormania, brend predstavlja komade s potpisom u potpunim bojama i suptilnim detaljima u nijansama crvene, narančaste, žute, zelene, plave, ružičaste i ljubičaste.