Ljudi doista ne vole Nike x Tiffany & Co. tenisice

Ne pamtimo kada je neka Nike suradnja izazvala toliko loših komentara na društvebim mrežama. Čini se da doista nitko ne voli dizajn koji su predstavili
02.02.2023.
IMAGE SOURCE: Nike, No Brainer Instagram

Suradnje su jako profitabilne i to zna svaka kuća koja udruži snage s nekim jednako bitnim partnerom. Kada je objavljeno da će Nike surađivati s kultnom draguljarskom kućom Tiffany & Co. uzbuđenje je dosegnulo vrhunac. Instagram i TikTok su danima brujali o ovom modelu Air Force 1 Low. U subotu je objavljena kutija u klasičnoj Tiffany plavoj koja je samo dodala ulje na vatru i stvorila veliki hype. Tiffany je u posljednjih godinu dana postao relevantniji u očima mlađe generacije jer pametno biraju brendove koje mladi kupuju. Sve to rade kako bi im privukli pažnju i naznačili da ovo nije Tiffany koji je nosila njihova baka. Tiffany & Co. želi biti cool i ekskluzivan u isto vrijeme što je sasvim legitimna želja. Ovo je ujedno i teži put jer brend nikada nije bio cool. Bili su poželjni, ekskluzivni, ikonični, ali nikada nitko nije rekao: „Kupit ću nešto u Tiffany & Co. jer su cool“.

Alexandre Arnault pokušava promijeniti taj narativ i napraviti totalni rebranding (sjetite se suradnje sa Supreme NYC). Nike je u toj strategiji bio savršen izbor, točnije bio bi savršen izbor da nisu izbacili tako neinspirativnu kolaboraciju koju su društvene mreže sasjekle. Nisu samo društvene mreže „pokopale“ ovu suradnju. Urednici relevantnih magazina koji pišu o tenisicama također nisu iskazali oduševljenje ovim „lijenim“ dizajnom. Tiffany ima najljepšu nijansu plave, a Nike ima na raspolaganju najbolje dizajnere i najpopularnije modele tenisica na svijetu. Naravno da su ljudi očekivali nešto više za cijenu od 400 dolara. Uz tenisice ćete dobiti srebrnu četkicu za čišćenje, žlicu i zviždaljku. Dobit ćete sve osim dizajna koji ste očekivali.

Ne pamtimo kada je neka suradnja toliko loše odjeknula među publikom te iako se možemo voditi onom izrekom da ne postoji loš pr jer svi već danima pišu o ovim tenisicama, cilj suradnje je da se tenisice rasprodaju što izgleda kao težak zadatak nakon ove količine negativnih komentara.

Na društvenim mrežama se danas proširio rad umjetnika No-Brainer. Radi se o konceptu ove suradnje koji je inspiriran vintage njujorškim taxijem u Tiffany plavoj. Publika je ovaj koncept dočekala s oduševljenjem uz obavezno @ za Nike i Tiffany & Co. Slična se situacija dogodila s konceptom Nike x Jacquemus koji je izazvao ekstazu kod ljudi, a koji je osmislio Marco Simonetti.

Ova suradnja neće značajno naštetiti imidžu brendova jer su najjači u svojim kategorijama, ali je velika šteta da finalni rezultat nije pratio hype. Tenisice izgledaju kao da su se isključivo oslonili na snagu brenda pod parolom “Nike i Tiffany – što god napravimo, prodat će se”. Stvarno sumnjamo u taj ishod, ali ako se ikada proizvede model koji potpisuje No-Brainer, pripremit ćemo karticu za peglanje.

SAZNAJ VIŠE: