Ljepota je u očima vlasnika dionica

Dobrodošli u eru fast beautyja gdje ćete upoznati 10 koraka koji vam neće trebati u rutini
15.02.2022.

O ukusima i ljepoti se možda ne treba raspravljati, ali odabir kako njegovati vlastitu ljepotu postalo je pitanje trenda. Sigurna sam da među vama koji ovo čitate ima barem 10 različitih tipova kože, a svi ste u svojoj rutini nedavno uveli barem jedan od 3 trendy sastojka: vitamin C, retinol i/li niacinamid.

NIJEDNA GODINA DO SADA NIJE BILA TAKO PLODONOSNA ZA SKINCARE INDUSTRIJU KAO 2020. KRAVE BEAUTY JE IZNIO PODATAK KAKO JE SAMO U SAD-U OD 2019. DO 2020. LANSIRANO PREKO 3100 NOVIH KOZMETIČKIH PROIZVODA, NE UKLJUČUJUĆI LUKSUZNU KATEGORIJU. SVAKI MJESEC OSVANE NE SAMO HIT PROIZVOD, VEĆ I POTPUNO NOVI HIT BREND ZA KOJEG PRVI PUT ČUJEMO. A TEK AKTIVNI SASTOJCI O KOJIMA SE SVE VIŠE BRUJI ZAHVALJUJUĆI THE ORDINARYJU. MALO TKO IH UOPĆE MOŽE POPRATITI, A KAMO LI RAZUMJETI. ZAR VAS OVAJ NAČIN IZBACIVANJA I KONZUMIRANJA NOVITETA NE PODSJEĆA NA NEŠTO? SKINCARE INDUSTRIJA JE POSTALA FAST FASHIONINDUSTRIJA S KOJOM SMO DOBILI NOVU KOVANICU – FAST BEAUTY.

Od svih beauty industrija, skincare je najbolje iskoristila ovu pandemiju. Mnogi mali brendovi su narasli, a čak su i jeftini brendovi poput The Ordinaryja postali dio luksuznih konglomerata poput Estée Lauder-a. Gledajući unatrag, sasvim je jasno kako će u vrijeme lockdowna svjetskih razmjera buknuti industrija koja se bavi osobnom njegom. Zatvoreni u četiri zida nismo ni imali šanse. Prekomjerno gledajući svoj lik mnogo češće nego što smo naviknuli, zagledajući se u svaku poru i boru svoga lica mnogi su se pitali je li ova izvanredna situacija savršena za poboljšanje samog sebe u svakom aspektu. Vrijeme je da se poradi na svojoj glass koži.

NIJEDAN BEAUTY CEO NE MOŽE DOPUSTITI DA SE TAKAV RAST NE NASTAVI. RAST MOŽE DOĆI IZ SKUPOG ULAGANJA U MARKETING ILI KUPOVINU MANJIH, ALI OBEĆAVAJUĆIH BRENDOVA, REBRENDIRANJA POSTOJEĆIH LINIJA ILI IZBACIVANJA NOVIH PROIZVODA. A KAKO NOVITETI ČESTO POTIČU PRODAJU I STARIH PROIZVODA – ZAKLJUČAK JE: IZBACUJ NOVE PROIZVODE!

Kompanije su, naravno, dužne osigurati rast, pogotovo ako su dionička društva. To je njihova primarna uloga, no nije isto uvjeriti ljude da im treba 10 različitih outfita i 10 koraka u rutini njege. Iako obje strategije imaju mnoge društvene implikacije, zadržimo se na koži. Siljenje 10 koraka u rutini njege kože isprva je zvučalo zabavno. Otkrili smo 10 beauty zapovijedi kojima ćemo sigurno doći do tena vrijednog raja. Zabava se mnogima okrenula u noćnu moru, jer je ubrzo uslijedio drugi trend – kako obnoviti oštećenu kožnu barijeru i smanjiti nervozu, jer nam se čini da samo mi sve radimo krivo. Odvajaju li se selfcare i skincare kao sinonimi? Pa ne mora sve baš biti tako crno. Ima jedna jako dobra strana ovog prekomjernog izbacivanja novih proizvoda.

Do dobrih vijesti ćemo doći, ako se prije toga ne utopimo u moru informacija i proizvoda. Dobra vijest nosi ime: Apsolutna personalizacija. U moru i moru proizvoda, i najkompleksnije kože mogu pronaći svoju srodnu dušu. Pri tome mislim na komplicirane kombinacije koje na prvu zvuče oprečno. Suha koža sklona aknama, masna koža koja je užasno osjetljiva, rozaceična koža koju muči suhoća te akne, ili ona jako neobična, ali česta pojava – zrela koža kojoj želimo ublažiti bore, ali i otkloniti prištiće. U novoj eri fast beautyja pronaći će se nešto za svakoga – ako znate gdje tražiti.

SAZNAJ VIŠE: