Hrvatski Dig studio stvara brendove za velike strane kompanije

Dig Studio je novi projekt dizajnerice Izvorke Jurić kojim se širi na strano tržište. Već su odradili nekoliko značajnih projekata
27.10.2023.
IMAGE SOURCE: Press
RECOMMENDED

Dig studio novo je ime i označava sljedeću fazu rasta Design Bureaua Izvorke Jurić za čijim dizajnom zadnjih godina posežu europske kompanije. Osim što se u slangu glagol “dig” koristi kada nešto razumijemo i “lajkamo”, recimo “I dig this article”, “dig” označava i kopanje.

A upravo je zahvaljujući dubinskom iskopavanju pravih strategija i brendinga, tijekom 25 godina ovaj studio osvojio 50-ak međunarodnih i domaćih nagrada od čega se najviše ističu više puta osvojene Red Dot, Pentawards, Ed-Awards i Graphis nagrade. 

Objavili su ih prestižni časopisi Monocle, I.D., Print, Novum i The Dieline, dok su sveupkupne reference privukle strane klijente prema Dig studiju iz Zagreba. Do sada su već brendirali londonski lanac restorana Ceru, francuske proizvođače dodatka prehrani Greenwhey, nizozemske brokere s područja agronomije Planture, nizozemski brand hrane na biljnoj bazi Next Level Naturals i različite brendove hrane za kućne ljubimce tvrtke Pet Network International. Dig studio danas vode Izvorka Jurić i Jurica Kos, čije je dizajnersko partnerstvo izraslo kao plod dugogodišnje suradnje.

Samo u ovoj godini, studio je za dizajn identiteta Sampé gina na IdejiX osvojio Zlato u kategoriji “Best of Ad-Making – Design”ZGDW Award na ovogodišnjem Tjednu Dizajna te ugledne međunarodne nagrade Graphis Design 2024 Silver Award i Silver Dieline Award u vrlo zahtjevnoj kategoriji “Clear Spirits.” Na ovogodišnjem ED Awardsu u Luxemburgu dodijeljena im je bronca za 3D deplijan dizajniran za ZDL arhitekte, a trenutno su u finalu za Pentawards s čak dva projekta – dizajn ambalaže za najmanju zlatnu kovanicu na svijetu Hum-Višnjan od Hrvatske kovnice novca, dizajn ambalaže za Tref premium lager pivo. 

U ovogodišnjim finalima za nagrade na IdejiX i Tjednu Dizajna, uključeni su i drugi projekti studija, poput dizajna identiteta umjetničkih suvenira BITE Zagreb, brendinga Kadinela linije maslinovih ulja i drugi…

SAZNAJ VIŠE: